Ik ben al wat op zoek geweest, maar wellicht kunnen jullie mij ook wat aanraden (al dan niet door zelf iets in gebruik te hebben):
Wat zoek ik?
- Kleurenprinter
Er zullen foto's mee afgedrukt worden, maar dit zal niet het hoofddoel worden. Er lijkt mij geen noodzaak aan een fotoprinter dus, met extra verfijnde inkt. De kleurafdrukken dienen wel goed te zijn (ik heb al reviews (incluis foto's) gezien waarbij dit niet het geval is bij bepaalde printers). - Papierinvoer voorraan
- Scanfunctie
- A4 (groter hoeft dus niet)
- Automatisch recto-verso afdrukken (heb ik nu, is frequent in gebruik)
- ADF bij scanner (heb ik niet, dit is meer een nice to have)
- Wifi / Cloud / heel die bazaar (gebruik ik nu om rechtstreeks af te drukken vanaf smartphone, maar durft te haperen dus ik ben het ook gewoon om het te mailen naar mijzelf en dan af te drukken)
- Makkelijke manier om enveloppen in te voeren (om de 3 maanden druk ik een batch enveloppen)
Ik dacht dat enkel Epson dit "by default" in hun printers had (met hun ecotank reeks).
Ik heb dit alvast nu zelf geïnstalleerd in mijn HP printer, en zou niet meer zonder konden (voorheen zo goed als iedere maand bijvullen oftewel nieuwe cartridges kopen, afhankelijk van hoeveel zin ik had).
Dit laatste vervalt indien zou blijken dat een laser beter zou zijn dan een inkjet, maar aangezien ik af en toe wel eens een foto wil afdrukken, en een relatief beperkt budget heb, denk ik dat inkjet de beste keus zal zijn.
Budget: 300 euro