Wat is een eerlijke vraagprijs voor een complete PC (zonder OS) in midi-tower met monitor, keyboard en muis.
Zie de specificaties hieronder.
Kan werkend gezien worden.
PC + Monitor
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 16 keer
De monitor is een LG Flatron W1942S (1440 x 900).SpecialK schreef:Ik denk dat het vooral van het type monitor zal afhangen, want de pc is al een oudje...
De PC is voorzien van een USB3 kaart.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 232 keer
- Recent bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Dito en zelfs daar vrees ik of ze dit nog zullen willen aanvaarden. Ik dacht dat Oxfam al het Core 2 Duo-tijdperk voorbij was...ddd schreef:Dat lijkt me eerder kringloopwinkel-materiaal eerlijk gezegd...
Computer(k)nul
- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 759 keer
- Bedankt: 252 keer
Buiten die USB3 kaart lijkt die eerste harddisk het interessantst te zijn: een WD1500HLFS, een Velociraptor, vanwege de hogere RPM. Maar dan enkel als curiositeit want huidige harddisks zijn meestal sneller en veel groter. De 19" monitor is van dezelfde periode (2008-2010).
Ik zou zeggen: laat een prijsschatting doen op 9Lives maar ik denk niet dat je moet hopen op een bedrag boven €40 als pakket (als er al iemand wil bieden -- 2dehands.be is dan waarschijnlijk wel beter qua bereik), al kan je natuurlijk altijd iemand vinden die een bepaald onderdeel wil en de rest dan als extraatje ziet.
Ik zou zeggen: laat een prijsschatting doen op 9Lives maar ik denk niet dat je moet hopen op een bedrag boven €40 als pakket (als er al iemand wil bieden -- 2dehands.be is dan waarschijnlijk wel beter qua bereik), al kan je natuurlijk altijd iemand vinden die een bepaald onderdeel wil en de rest dan als extraatje ziet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
- Bedankt: 194 keer
Als je al een nieuwe SSD van 120GB kan kopen voor €25 (met een heel snelle google search)?cptKangaroo schreef:Buiten die USB3 kaart lijkt die eerste harddisk het interessantst te zijn: een WD1500HLFS, een Velociraptor, vanwege de hogere RPM. Maar dan enkel als curiositeit want huidige harddisks zijn meestal sneller en veel groter.

- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 759 keer
- Bedankt: 252 keer
Ja, ik weet het, maar een Velociraptor was destijds een statussymbooltje en ik kan me voorstellen dat men dat uit nostalgie wel eens wil uitproberen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 12 keer
Schenk het aan een lokaal schooltje: die schreeuwen voor dit soort PC's voor het onderwijs.