VOOmotion: Apple TV en Android TV app

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3223
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 217 keer

Wat in Vlaanderen niet kan, kan in Wallonië weer wel...

http://www.voo.be/nl/tv/voomotion/

Wanneer gaan Telenet en Proximus eindelijk eens mee in de apps??
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

Als de Vlaming massaal stopt met decoders te huren.
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

raf1 schreef:Als de Vlaming massaal stopt met decoders te huren.

Dat is uiteraard de truuk van onze grote kabelprovider.

Of je nu al dan niet zo'n decoder nodig hebt, die huur van de digicorder blijft standaard in je pack zitten. Of je nu zélf een digicorder hebt of niet, de voorwaarden van die packs zijn heel duidelijk (omdat hen dat goed uitkomt).

Ik ken mensen die al drie jaar dezelfde digicorder huren, reken uit: 36 x 9 = 324 euro. Voor die prijs koop je bijna twee digicorders. Alleen, het is en blijft nutteloos als je een pack hebt.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Vaganzza schreef:Wat in Vlaanderen niet kan, kan in Wallonië weer wel...

http://www.voo.be/nl/tv/voomotion/

Wanneer gaan Telenet en Proximus eindelijk eens mee in de apps??
Telenet kennende zullen ze dat niet doen en als ze dat toch gaan doen dan zal dat weer via internet van enkel Telenet mogelijk zijn.
Telenet zou beter hun Yelo TV platform openstellen voor alle internetverbindingen van alle providers. :x
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

Dit zijn toch gewoon de apps van Voo die je kan casten naar Apple TV en Chromecast, of zie ik iets over het hoofd?
Met YeloTV app kan je (vanop eender welke verbinding binnen EU) ook casten naar Apple TV en Chromecast...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

apestaart schreef:Telenet zou beter hun Yelo TV platform openstellen voor alle internetverbindingen van alle providers.
Dat is toch al sinds de zomer... heb Yelo nog in Spanje bekeken, zowel via Proximus als lokale WIFI.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

de huur van je decoder kan je uit je pack hamen hoor, destijds kon je digicorders kopen, moet je dan geen huur betalen he, gezien je er zelf een hebt
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

r2504 schreef:
apestaart schreef:Telenet zou beter hun Yelo TV platform openstellen voor alle internetverbindingen van alle providers.
Dat is toch al sinds de zomer... heb Yelo nog in Spanje bekeken, zowel via Proximus als lokale WIFI.
Dat moet ik tegenspreken, ik heb geprobeerd om via de Yelo Play app te bekijken via Proximus en dat lukt niet, ik krijg de vermelding dat ik internet van Telenet moet hebben en bovendien staat dat op hun website vermeld.

https://www2.telenet.be/nl/ontdek/yelo/
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

apestaart schreef:
r2504 schreef:
apestaart schreef:Telenet zou beter hun Yelo TV platform openstellen voor alle internetverbindingen van alle providers.
Dat is toch al sinds de zomer... heb Yelo nog in Spanje bekeken, zowel via Proximus als lokale WIFI.
Dat moet ik tegenspreken, ik heb geprobeerd om via de Yelo Play app te bekijken via Proximus en dat lukt niet, ik krijg de vermelding dat ik internet van Telenet moet hebben en bovendien staat dat op hun website vermeld.

https://www2.telenet.be/nl/ontdek/yelo/

Daar staat toch klaar en duidelijk: "Kijk tv waar je maar wil via 3G en 4G én op elk wifi-netwerk in de EU"
Lukt bij mij overal in EU trouwens, al in veel verschillende landen geprobeerd.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Als je verder scrolt dan staat er onder "Wat heb ik nodig?" : Digitale TV en internet van Telenet en hoe komt dan dat ik die vermelding krijg nadat ik mij ingelogd hebt?
En via de website krijg ik ook de vermelding dat ik geen toegang tot Yelo Play en dat ik internet van Telenet moet nemen.
Laatst gewijzigd door apestaart 31 okt 2018, 14:03, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5784
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 261 keer
Bedankt: 1771 keer
Recent bedankt: 4 keer

jollito schreef:Daar staat toch klaar en duidelijk: "Kijk tv waar je maar wil via 3G en 4G én op elk wifi-netwerk in de EU"
Dat neemt niet weg dat die dienst exclusief wordt aangeboden aan Telenet-klanten die een internet- én tv-abonnement hebben bij Telenet.
Met andere woorden, iemand met alleen een tv-abonnement bij Telenet en een internetabonnement bij EDPnet kan Yelo Play-app niet gebruiken.
Of nog anders gezegd, Yelo Play is voorbehouden voor wie maandelijks meer dan 50 euro aan Telenet betaalt.
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 7 keer

raf1 schreef:
jollito schreef:Daar staat toch klaar en duidelijk: "Kijk tv waar je maar wil via 3G en 4G én op elk wifi-netwerk in de EU"
Dat neemt niet weg dat die dienst exclusief wordt aangeboden aan Telenet-klanten die een internet- én tv-abonnement hebben bij Telenet.
Met andere woorden, iemand met alleen een tv-abonnement bij Telenet en een internetabonnement bij EDPnet kan Yelo Play-app niet gebruiken.
Of nog anders gezegd, Yelo Play is voorbehouden voor wie maandelijks meer dan 50 euro aan Telenet betaalt.
OK dat had ik verkeerd begrepen dan... ik ging er wel vanuit dat TS aan deze voorwaarden voldeed.
Dit is iets anders als "ik kan YeloTV alleen gebruiken op een Telenet netwerk" (wat vroeger effectief zo was maar dat is al een hele tijd geleden veranderd).
Thomaz
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 okt 2018, 14:11
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

jollito schreef:Dit zijn toch gewoon de apps van Voo die je kan casten naar Apple TV en Chromecast, of zie ik iets over het hoofd?
Dit is native AppleTV en AndroidTV software.
Geen nood om te casten.

De enige in vlaanderen die dit ook in het aanbod heeft is medialaan voor VTM
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1338
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

VOOmotion is in feite de Waalse tegenganger van Yelo Play en om die te kunnen gebruiken moet men klant zijn van VOO wat enkel mogelijk voor degenen die in Wallonië woonachtig is alsook in bepaalde Brusselse gemeenten waar VOO actief dus wie in Vlaanderen woont mag het vergeten om VOOmotion te gebruiken.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer

tenzij je natuurlijk met een kennis of familielid de logingegevens deelt, wat eigenlijk niet mag...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
phil48
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1818
Lid geworden op: 30 mei 2012, 01:03
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 25 keer

laroyj schreef:de huur van je decoder kan je uit je pack hamen hoor, destijds kon je digicorders kopen, moet je dan geen huur betalen he, gezien je er zelf een hebt

Ken jij iemand waarbij dit effectief zo is ?

Als je op hun website kijkt, lijkt dit volgens de voorwaarden niet mogelijk (bij een pack).

Indien het wel kan, zou ik de digicorder eventueel inruilen voor een combo satelliet ontvanger, die zowel kabel ontvangt als satelliet (fta-aanbod). Nu staan die receiver en de digicorder broederlijk naast elkaar, wat plaats inneemt.

Maar ik moet eerst zeker zijn, natuurlijk :))
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”