Kennis van me heeft recent een abonnement overgedragen naar een pay & go (was reeds een Proximus abonnement, don't ask me which) - nu werkt haar mobile internet niet meer. Alle settings nagelopen, kloppen, toestel gereboot, etc... 
Ondertussen al eens aangeraden van de klantendienst te bellen - maar heeft hier nog iemand een of ander idee?
            
			
									
						Activatie mobile internet?
- devilkin
 - Administrator

 - Berichten: 7217
 - Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
 - Uitgedeelde bedankjes: 1106 keer
 - Bedankt: 709 keer
 - Recent bedankt: 12 keer
 
Gisteren nog teruggehoord: blijkbaar stonden er langs Proximus kant nog een hoop blokkeringen op (oa data, roaming, ...) die kwamen van een vroeger abonnement. Na dat die geschrapt werden werkt alles.
            
			
									
						Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
			
						Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)

