Ik heb in juni een abonnement bij Netflix genomen, omdat er in de zomer minder te beleven is op de lineaire tv en dan ook nog WK voetbal
 erbij. Ik heb de eerste 3 weken elke avond iets naar mijn zin gevonden maar deze maand niet meer gebruikt. Er staat niets meer op dat me boeit. Eind deze maand gaat het dan ook weer de deur uit. Misschien doe ik het volgend jaar opnieuw tijdens de zomer in de hoop dat er dan weer wat nieuwe films en series zijn die me interesseren.
 erbij. Ik heb de eerste 3 weken elke avond iets naar mijn zin gevonden maar deze maand niet meer gebruikt. Er staat niets meer op dat me boeit. Eind deze maand gaat het dan ook weer de deur uit. Misschien doe ik het volgend jaar opnieuw tijdens de zomer in de hoop dat er dan weer wat nieuwe films en series zijn die me interesseren.Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar het lineaire aanbod, graag met de flexibiliteit van Stievie. Netflix is geen alternatief, het is een totaal ander product. Je kijkt het allebei op een scherm maar daar houdt de vergelijking wat mij betreft dan ook op.

er zijn wel wat connecties ook in Sao Paulo.
 er zijn wel wat connecties ook in Sao Paulo.