Uwe link werkt niet tegoei eh°MaRtO°° schreef:Hier heb je een service waar je gratis gmail invitations kunt krijgen.
GMAIL INVITATIONS
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
De posting boven je vraag bevatte een link met meer dan een miljoen invitesLuCiFeR schreef:wie heeft nog een invite over![]()
creemersjoeri *kuch* hotmail.com
In ieder geval, ik weet niet of je die van meon zal aankrijgen... destijds kwam er op m'n Hotmail account geen enkele Gmail invite door (alsof Microsoft ze filterde).
-
toerist
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
Juist een gmail aangevraagd door link hierboven (thanks for that)
Zit er belovend uit.
Heb wel es een vraagje, hoe kan ik vanuit mijn account nieuwe invites verzenden naar mijn vrienden?
Zit er belovend uit.
Heb wel es een vraagje, hoe kan ik vanuit mijn account nieuwe invites verzenden naar mijn vrienden?
- Ken
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 112 keer
Iedere keer als ik er 50 verzend naar iemand, krijg ik ze 50 terug de volgende dag of dezelfde dag nog! 
Misschien is het zo van hoeveel meer traffiek je account heeft dat je ook meer invites krijgt?
Misschien is het zo van hoeveel meer traffiek je account heeft dat je ook meer invites krijgt?
-
CueBoy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 10 keer
Dat zou best kunnen, want ik heb (bijna) geen emailverkeer op mijn Gmail-account en ik moet meestal een paar dagen wachten eer de invites weer worden aangevuld.Ken Losfeld schreef:Misschien is het zo van hoeveel meer traffiek je account heeft dat je ook meer invites krijgt?
If you can't beat them, confuse them.