heb er wel een beetje moeten opwachten maar werd mooi op de hoogte gehouden door het " social media team" van dell via Twitter.
Bij het aansteken van de laptop viel me het direct op , als ik scherm heb me witte achtergrond , dat deze aan de linkerkant wat geelig zijn dan rechts.
Iets waar ik gezien de prijs van deze laptop niet mee akkoord kan gaan.
Ik bel dus naar Dell belgie , welke me vraagt om een foto op te sturen van dit probleem. Ze leggen me ook al direct de opties uit , zijnde :
- Terugsturen , Geld terug en nieuwe kopen ( maar op deze stond een deal , dus zou ik meer moeten betalen)
- Laten herstellen maar dan verloopt het feit dat ik deze kan terugsturen indien ik toch niet tevreden zou zijn.
Op dit moment komt het social media team in actie en vraagt hoe het zit met mijn aankoop , ik doe mijn verhaal van boven en beloven me om het te onderzoeken.
Hun voorstel is :
- Laten herstellen met een refurbished scherm ( 4 dagen)
- Nieuw systeem laten afkomen en wisselen met deze ik nu heb ( 16 dagen)
Ik kies voor het laatste en die mensen van het social media team beloven me dat ze er zullen achter gaan.
Nu krijg ik net terug van support belgie een mail , dat wat ik voorheb met het scherm perfect normaal is en dat een reparatie zelfs slechter zou zijn dan wat ik nu heb

Dus we zijn weer vertrokken voor een lange weg , en heb dan al weer spijt dat ik deze keus gemaakt heb . . . Op papier zag het er mooi uit.
Iemand andere bedenkingen of voorstellen ??