ik zou moeten baas zijn van jep of bipt dan zouden ze als volgt reclame mogen maken
20gb data
daarna onbeperkt aan lage snelheid

Denk je zelf dat je over de 20GB zou zitten of dat eerder 700MB zou kloppen?streulma schreef:Zit hier ondertussen al aan 46 Gigabyte met Arend aan volle snelheid.
Doch geeft de gsm aan dat ik nog maar 700 Megabyte zou verbruikt hebben.
't ja wat is het nu?Mobiel internet
Met Arend kan je 20 GB surfen aan normale snelheid, in 3G/4G in België en in de Europese Unie. Eens je 20 GB verbruikt hebt, kan je onbeperkt verder surfen aan een verlaagde snelheid (512 Kbps) in België.
Ze zeggen van wel maar ik heb dat nog niet kunnen testen, ik heb 20GB, ik zou dit alleen opkrijgen mocht ik veel tv kijke via 4G.Forza schreef:Ik wandel veel en luister graag via smartphone naar de radio. Dit verbruikt natuurlijk wat data bovenop mijn gewone surfgedrag.
Graag had ik geweten indien ik op 512 kbps zou vallen, of dit voldoende is om muziek te streamen?
Nog nieuws wanneer de andere nieuwe tariefplannen gelanceerd worden? We zijn bijna april.
Voorlopig ben ik tempo giga.
Telenet Wigo heb ik vaarwel gezegd want dat bereik was rampzalig.
Tunein radio streamen zuipt wel wat data denk ik.cadsite schreef:Eigenaardig.
Ik heb een 1,5Gb abonnement en ga 4 dagen per week met de fiets naar het werk (pandora of spotify) en 2dagen met de auto met waze.
Ik kom zelden boven de Gb op een maand.
Hetgeen wat moet aanstaan is de dataroaming optie. Dan kom je in een ander land en maak je verbinding op een ander netwerk (roaming) en kan je dus dat netwerk gebruiken. De optie heeft alleen betrekking op data. Zolang je binnen EU blijft mag je dat dus altijd laten aan staan, zeker in jouw geval. Ik zou wel je gebruik in het oog houden want na de 20GB betaal je bij (buiten Belgie)Unicorn1 schreef:Vraagsken; is der hier al ene die in buitenland is geweest?
Moet je nog iets doen ivm die roaming?
Of kom je bv gewoon in Nederland/Spanje toe en je kan direct surfen?