Nu, toevallig heeft mijn broer ondertussen ook een nieuwe gekocht en wist me te vertellen dat hij de Digicorder buitengegooid heeft omdat zijn TV ook kan opnemen op HDD en hij op die manier dus ook van Telenet kanalen kan opnemen. In zijn geval kan hij ondertussen wel niet naar iets anders kijken omdat er maar 1 tuner in zit. De TV die ik nu op het oog heb (https://www.vandenborre.be/lcd-led-tv/s ... d55xe9005b) blijkt overigens 2 tuners te hebben.
Nu, heb toch nog wat vragen.
1. Die opnames zijn ongetwijfeld geëncrypteerd... Is dat met een key uit de CI+ module, en kan je dan bijgevolg van TV veranderen zonder dat je je opnames verliest ? (momenteel grootste nadeel van Digicorder).
2. Kunnen opnames op een of andere manier ook op een ander scherm bekeken worden ? Soms gebeurt het wel eens dat ik Digicorder opnames bekijk op de TV boven waar een Digibox staat, of ook soms eens met de Yelo app (al is dat met de meeste zenders niet mogelijk).
3. Heb je dan nog een programma-gids (via de TV dan) of moet je dan opnames manueel programmeren met start- en eind-tijd ?
4. Andere dingen die ik zou verliezen ? Ben niet geïnteresseerd in Rode Knop, de video-on-demand of Play/Play More.