Fritz Fon - mijn Dect uitverkoop
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 81 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Heb hier nog 4 Dect-handsets van AVM liggen die je zonder extra kabels aan de Fritzbox kunt aansluiten. Ze werken fantastisch goed maar omwille van mogelijke Dect-straling heb ik Dect volledig verbannen. In de plaats komen bekabelde toestellen of Wifi. Het overzicht vind je hier: https://en.avm.de/products/fritzfon/
Overigens hebben ze allemaal EcoDect, dus ze zenden geen straling uit als je ze niet gebruikt.
Object + omschrijving:
A. nieuwe Fritz!Fon C5 (zwart) in ongeopende (gesealde) doos.
B. gebruikte Fritz!Fon MT-F (zwart, zelfde functies en looks als C5). nauwelijks gebruikerssporen
C. gebruikte Fritz!Fon MT-F (zwart, zelfde functies en looks als C5). nauwelijks gebruikerssporen
D. gebruikte Fritz!Fon M2 (heeft ook HD sound, hoewel er niet over gesproken wordt op de AVM-site: gebruikerssporen, maar ik poets hem op voor ik verstuur.
B, C en D zijn uiteraard ook complete sets met oplader.
Minimumprijs:
A. 55 euro
B. 35 euro
C. 35 euro
D. 25 euro
Hoogste bod x-aantal uur na het hoogste bod wint (opbod per € x): 48h (per € 2 aub)
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: versturen naar pakketdienst € 5, verzenden naar adres € 7, afhalen
Overigens hebben ze allemaal EcoDect, dus ze zenden geen straling uit als je ze niet gebruikt.
Object + omschrijving:
A. nieuwe Fritz!Fon C5 (zwart) in ongeopende (gesealde) doos.
B. gebruikte Fritz!Fon MT-F (zwart, zelfde functies en looks als C5). nauwelijks gebruikerssporen
C. gebruikte Fritz!Fon MT-F (zwart, zelfde functies en looks als C5). nauwelijks gebruikerssporen
D. gebruikte Fritz!Fon M2 (heeft ook HD sound, hoewel er niet over gesproken wordt op de AVM-site: gebruikerssporen, maar ik poets hem op voor ik verstuur.
B, C en D zijn uiteraard ook complete sets met oplader.
Minimumprijs:
A. 55 euro
B. 35 euro
C. 35 euro
D. 25 euro
Hoogste bod x-aantal uur na het hoogste bod wint (opbod per € x): 48h (per € 2 aub)
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: versturen naar pakketdienst € 5, verzenden naar adres € 7, afhalen
-
- Elite Poster
Steven7, er is helaas geen garantie meer op geen enkele van de vier. De minimumprijs voor alle 4 de loten samen is toch 150.
Ik weet overigens wel dat AVM (Fritz Fon) altijd erg inschikkelijk is voor garantiegevallen, gewoon contact opnemen!
Ik weet overigens wel dat AVM (Fritz Fon) altijd erg inschikkelijk is voor garantiegevallen, gewoon contact opnemen!
-
- Elite Poster
Interessant. Met een bod van 90 euro haal je het minimum en zijn ze zeker voor jou.cybersurfr schreef:Hierbij een bod van 75 voor b, c en d (opgehaald)
-
- Elite Poster
Intussen is A verkocht (na 48h geen hoger bod en minimum gehaald).liegebeestig schreef:Interessant. Met een bod van 90 euro haal je het minimum en zijn ze zeker voor jou.cybersurfr schreef:Hierbij een bod van 75 voor b, c en d (opgehaald)
Voor B,C,D: Cybersurfr, vanaf 90 euro zijn ze voor u.
-
- Elite Poster
3 Dect-telefoons van AVM, twee MT-F's (zwarte) en één witte (M2). De zwarte hebben een kleurendisplay.
Je hebt een fritzbox nodig. De 3 telefoons hebben een bod van 100 euro samen. Nog geïnteresseerden? Nog 20u te gaan.
Alles is compleet (lader, batterij)
Je hebt een fritzbox nodig. De 3 telefoons hebben een bod van 100 euro samen. Nog geïnteresseerden? Nog 20u te gaan.
Alles is compleet (lader, batterij)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Verkocht aan Steven voor 105 euro.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen