Zo staat het in de vandale

Nugget... Het gaat toch over de linkse he?stephan schreef:de nieuwe en onweerstaanbare UB-mascotte
Hij zal de mijne zijn binnen 4 weken, yeah!!!!
ciao
stephan
/edit : Als iemand een goed idee heeft voor een naam : alles is welkom (het is een teefke, een vrouwke dus)
Wel, hier dan onze troetel diertjes:Blue-Sky schreef:Dat hondje is ook heel mooi
Dus kan je het Belle noemen
Grtz,
The_Borg schreef:Waar ergens kan ik de cpu in die konijnen vinden? Heeft dat 1 of 2 MB cache?
Ik heb ooit al screenshots verwijderd om plaats te winnen op de Server, waarop meon schreef:meon schreef:Hey, ik moet m'n halve gigabyte aan webspace toch érgens mee vullen eh![]()
Wij hebben ook de combinatie kat-vogel. We zijn al verschillende keren thuisgekomen dat de kooi op de grond lag, de kat niet te zien was en de vogel rondvlieg in huis.Blue-Sky schreef:@bke,
Prachtig dier.
Maar 'k zou er niet graag een "klauw" van krijgen...scherpe nagels...(ambulance)
Enne, opletten voor je nachtegaal
Was je in je vroeger leven niet eens een vijand van katten?Akira schreef:aja hier ist gewoon een zwarte kat, ras kan me nie schele ze was braaf das et enigste wa telt
en zelfsAkira schreef:schopme
Excuseer Akira, dat was de naam voor een beestje wat je zocht, dus niets verkeerd aan.NuKeM schreef:LOL, gisterenavond dacht ik aan juist dezelfde naamMr.Cide schreef:schopme
da was als grap heBlue-Sky schreef:en zelfsAkira schreef:schopmeExcuseer Akira, dat was de naam voor een beestje wat je zocht, dus niets verkeerd aan.NuKeM schreef:LOL, gisterenavond dacht ik aan juist dezelfde naamMr.Cide schreef:schopme