Wat je nu zegt klopt wel ... maar onthoud dat veel mensen wél met spyware opgescheept zitten. Moesten ze voor elke klant een dossier openen en dit door specialisten laten onderzoeken, dan mogen ze wss een pak meer volk aanwerven
Kijk, blijf rustig en probeer uw argumenten zoveel mogelijk te staven met cijfers (speedtests / traceroutes / pings):
Bv. Elke dag op 3 verschillende tijdstippen, en dit gedurende een volledige week. Als deze cijfers idd slecht blijven heb je een structureel probleem en kan je vragen of zij hier onderzoek willen naar doen. In het geval dat de VP overbelast is, zullen zij deze "moeten" upgraden.
Vraag ook uw dossiernummer !!! Volg dit op en vermeld bij elk tel. gesprek & bij elke mail dit doss. n° ! Probeer hen ook vast te pinnen op een datum ... als zij na die datum nog steeds niet gereageerd hebben, bel direct terug en vraag waarom dit niet gebeurd is etc etc...
ZO krijg je meestal dingen gedaan bij die helpdesks... maar zorg dat je eerste mail goed gefundeerd is met cijfers en argumenten.