Te koop: 10 cisco voip telefoons type 7942 .
Vaste prijs per stuk: 20€
Afhalen mogelijk, verzenden ook mogelijk als de koper de verzendkost op zich neemt. Geen voorkeur van transporteur, moet wel met track & trace zijn.
Telefoons zijn gebruikt maar bijna in bijna nieuwstaat. Geen adapter of POE injector bijgeleverd.
Aanbod geldig tot 19/10/2017, erna gooi ik ze op andere sites aan een hogere prijs.
10 x Cisco VOIP telefoon 7942
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 43 keer
Hoeveel vraag je voor verzending met Bpost, voor 2 stuks
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik wil er wel twee... kan ik nog eens spelenKiwivogel schreef:Ja, inderdaad, de 7942G

-
- Elite Poster
Ik wil er ook 2 nemen. Voor €45 dan. Stuur je pm voor verdere afhandeling?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ow, niets gezien ?Kiwivogel schreef:Pb's verstuurd naar r2504 en kamiel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 22 keer
Oei, te snel willen zijn wellicht.
Wat extra informatie: ik heb daarjuist aan het testen geweest en 6 van de 10 toestellen zijn stuk
De LCD schermen zijn allemaal stuk (vertikale lijnen en niets leesbaar)
Dus de voorraad is al op. Mocht iemand de defecte telefoons gratis willen, laat maar weten. Wel snel zijn want het gaat niet lang duren eer ze hun weg naar het containerpark gaan vinden.
Het goede nieuws is dat ik de telefoons inmiddels aan de praat heb gekregen met de Fritzbox (de cisco SIP firmware en via TFTP de settings laten ophalen)
Wat extra informatie: ik heb daarjuist aan het testen geweest en 6 van de 10 toestellen zijn stuk

De LCD schermen zijn allemaal stuk (vertikale lijnen en niets leesbaar)
Dus de voorraad is al op. Mocht iemand de defecte telefoons gratis willen, laat maar weten. Wel snel zijn want het gaat niet lang duren eer ze hun weg naar het containerpark gaan vinden.
Het goede nieuws is dat ik de telefoons inmiddels aan de praat heb gekregen met de Fritzbox (de cisco SIP firmware en via TFTP de settings laten ophalen)
-
- Elite Poster
Hallo Kiwivogel, zijn de telefoons al verstuurd?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 83 keer
Het fort van lier kan nog wel wat defecte (gratis) voip telefoons gebruiken .... zolang ze rinkelen en geluid geven is het goed.
te bezorgen op het fort van lier op vrijdag 27/10 om 10u met gratis rondleiding
of
te bezorgen op een maandag of donderdag avond vanaf 20u30 in het fort van walem , ook met gratis rondleiding
wel best ff verwittigen als je komt.
te bezorgen op het fort van lier op vrijdag 27/10 om 10u met gratis rondleiding
of
te bezorgen op een maandag of donderdag avond vanaf 20u30 in het fort van walem , ook met gratis rondleiding

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 83 keer
petzl schreef:Het fort van lier kan nog wel wat defecte (gratis) voip telefoons gebruiken .... zolang ze rinkelen en geluid geven is het goed.
te bezorgen op het fort van lier op vrijdag 27/10 om 21u met gratis rondleiding
of
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 22 keer
@kamiel: zie pb
Voor de gegedigden voor de defecte telefoons: Vooraleer er afspraken gemaakt worden is het belangrijk te weten dat om ze werkende te krijgen met SIP er eerst een firmware update moet gedaan worden via tftp, en dan via tftp de settings inladen (degene die een werkende telefoon van me gekocht hebben krijgen een telefoon met de juiste firmware en moeten enkel de settings inladen va tftp). Het probleem van de telefoons zonder werkende schermen is dat het een hele uitdaging word om de FW te updaten zonder scherm. Indien nog steeds interesse graag een seintje en dan spreken we iets af.
Voor de gegedigden voor de defecte telefoons: Vooraleer er afspraken gemaakt worden is het belangrijk te weten dat om ze werkende te krijgen met SIP er eerst een firmware update moet gedaan worden via tftp, en dan via tftp de settings inladen (degene die een werkende telefoon van me gekocht hebben krijgen een telefoon met de juiste firmware en moeten enkel de settings inladen va tftp). Het probleem van de telefoons zonder werkende schermen is dat het een hele uitdaging word om de FW te updaten zonder scherm. Indien nog steeds interesse graag een seintje en dan spreken we iets af.