Ik verkoop (met pijn in het hart) een niet uitgepakte, splinternieuwe OnePlus 5. Ik had deze gsm voor mezelf besteld maar omwille van recente wijzigingen op het werk zal ik uiteindelijk toch een werk-gsm moeten gebruiken.
Algemene gegevens:
° CPU: Qualcomm® Snapdragon™ 835 (Octa-core, 10nm, up to 2.45GHz)
° RAM: 6GB
° Storage: 64GB
° Battery: 3300 mAh -- "a day's power in half an hour"
° Camera: 2x Rear (Wide 16 Megapixels, Telephoto 20 megapixels) + 1x Front 16 Megapixels
° Kleur: Slate Gray
Alle specs hier.
Nieuwprijs is €669 op Bol.com of €499 via OnePlus
Startprijs: €400
Bieden: per €10, winnaar na 36u zonder hoger bod
Meeneemprijs: €480
Boden zijn excl verzending. Verzenden kan op kosten en risico van de verkoper (= eerst geld storten en dan doe ik het pakje op de post die koper verkiest).
[Te Koop] Oneplus 5 -- 64 GB // 6 GB RAM // Dual Camera
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 14 keer
Graag duidelijke taal om eventuele discussies te vermijden. Als iemand anders nu 410€ biedt ga je misschien zeggen "ik was eerst" terwijl als de veiling afloopt je misschien zegt "mijn bod was niet definitief". You see?Geert2800 schreef:Bwa mss wel 410€ na verkoop van mijne p9 lite.

Bedankt voor de tip maar OnePlus toestellen bestel je meestal van buiten Europa dus zo simpel is het niet. Aangezien het toestel nog niet is uitgepakt hoop ik op een goed bod waardoor het verlies zeer beperkt is.lanadekat schreef:Gewoon retouren binnen de 14 dagen, is dat geen betere optie voor u dan hem met verlies verkopen? (Pakket binnen Europa kost maximaal 20 Euro)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Wil dat zeggen dat je geen privé-gsm meer mag hebben dan? Geen haar op mijn hoofd dat eraan zou denken om alleen nog maar een mobiele telefoon met nummer van het werk te gebruiken (zelfs al mag die van de werkgever voor privé-zaken worden gebruikt). Werk en privé gescheiden houden is een principe dat velen blijkbaar niet meer toepassen. Resultaat is dat velen slaaf zijn van hun werk.-etienne- schreef:omwille van recente wijzigingen op het werk zal ik uiteindelijk toch een werk-gsm moeten gebruiken
Verstuurd vanaf mijn Galaxy S7 met Tapatalk
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 47 keer
-etienne- schreef:Graag duidelijke taal om eventuele discussies te vermijden. Als iemand anders nu 410€ biedt ga je misschien zeggen "ik was eerst" terwijl als de veiling afloopt je misschien zegt "mijn bod was niet definitief". You see?Geert2800 schreef:Bwa mss wel 410€ na verkoop van mijne p9 lite.![]()
Bedankt voor de tip maar OnePlus toestellen bestel je meestal van buiten Europa dus zo simpel is het niet. Aangezien het toestel nog niet is uitgepakt hoop ik op een goed bod waardoor het verlies zeer beperkt is.lanadekat schreef:Gewoon retouren binnen de 14 dagen, is dat geen betere optie voor u dan hem met verlies verkopen? (Pakket binnen Europa kost maximaal 20 Euro)
Met mijn bod moet je geen rekening meer houden.
Heb een iPhone se goedkoop kunnen kopen. Sorry...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 14 keer
De Pixel 2 zou volgens Tweakers$650 kosten, dat is meer dan 50% meer dan wat ik vraag. De vraag is maar hoeveel "beter" dat toestel kan zijn dan de OnePlus...
Verder moet je misschien ook nog enkele maanden wachten eer hij beschikbaar is in de EU enz.
Enfin, your call but think quick
Verder moet je misschien ook nog enkele maanden wachten eer hij beschikbaar is in de EU enz.
Enfin, your call but think quick

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 36 keer
Retourneren is naar een depot in Polen, en Oneplus betaalt alle kosten.. 0 verlies voor jou-etienne- schreef:Graag duidelijke taal om eventuele discussies te vermijden. Als iemand anders nu 410€ biedt ga je misschien zeggen "ik was eerst" terwijl als de veiling afloopt je misschien zegt "mijn bod was niet definitief". You see?Geert2800 schreef:Bwa mss wel 410€ na verkoop van mijne p9 lite.![]()
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
- broke23
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 25 keer
Gewoon omdat de verkoop al efkes afgelopen was. Vandaar. Dacht dat er niets gebeurd was.
Was namelijk ook wel geïnteresseerd, maar factuur moet op naam staan bij ons op het werk...
Was namelijk ook wel geïnteresseerd, maar factuur moet op naam staan bij ons op het werk...