Linksys WAG54G Annexe B

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Marcelleke
Starter
Starter

Ik heb een linksys WAG54G Annexe B gekocht, dit is geen miskoop want ik heb wel gedelijk een ISDN lijn in huis.
Dat toestel is een ADSL modem, router, en acces-point ineen.

Nu dit toestel word geleverd met een RJ45 poort voor de connectie van de telefoon kabel, een RJ42 stekker past er wel in maar ik kan nog niet testen of deze een singnaal geeft als je hem er in steekt want het is niet voor bij mij.
er is ook geen converder van RJ42 naar RJ45 bij enkel een grijze kabel met langs de ene kant een RJ45 stekker en langs de andere kant een RJ42 connectie!

Weet er iemand van jullie hoe ik dat moet aansluiten, of moet ik daar gewoon die RJ42 instekken en dat zou moeten werken?

mvg

Sven
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Provider
Te Koop forum

Marcelleke,

Een ISDN connector is toch ook standaard RJ45 ? En volgens mij is de aansluiting RJ11, want het kabeltje voor ADSL dat uit de Twin box of uit de ADSL1000LP komt is een 2 polig RJ11/12 stekkertje voor zover ik weet en kan zien bij de ADSL/ISDN aanlsuitingen die we hier hebben.

Grtz,

Sasuke

PS: Dit komt uit de handleiding !!:

Code: Selecteer alles

IMPORTANT: For countries that have phone jacks with RJ-11 connectors, make sure to
only place the microfilters between the phone and the wall jack and not between the
Modem and the wall jack or your ADSL will not connect.
For countries that do not have phone jacks with RJ-11 connectors (e.g. France, Sweden,
Switzerland, United Kingdom, etc.), except for ISDN users, the microfilter has to be used
between the modem and the wall jack, because the microfilter will have the RJ-11
connector.
[b]Annex B users (E1 and DE versions of the Gateway) must use the included special cable to
connect the gateway to the wall jack (RJ-45 to RJ-12). If you require splitters or special
jacks, please contact your service provider[/b].
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
herkato
Member
Member

Marcelleke,

Niet direct een antwoord mbt. je stekkers maar dit adres zou nuttig kunnen zijn.

http://linksysinfo.org/modules.php?name ... w_topic=68

groet.
It's better to be pissed off than pissed on.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”