Heb wat vraagjes betreffende het combineren van verschillende sim kaarten onder één databundel (er is daar maaanden terug eens een lang topic over geweest maar wil hier nog es up-to-date informatie):
Situatie is devolgende:
(1) Pack internet (Intense), vaste telefonie, mobiele telefonie (Comfort) met 50 MB data bundel + Internet Free weekend (optie die dacht ik tijd geleden vervangen werd door "Internet overal").
(2) De sim kaart voor mobiele telefonie + 50 MB zit in een smartphone (dus bellen + mobiel internet) (Proximus abbonement bestaat al jaar of 13, maar data bundel is daar anderhalf jaar ofzo bijgekomen).
(3) De sim kaart voor Internet Free Weekend zit in een USB 3G stick (die vervolgens in een 3G Linksys router zit). Zoals de naam doet vermoeden kan dit abonnement alleen maar in het weekend gebruikt worden, althans zonder bijkomende kosten (per uur of per MB, zoiets). Die sim kaart voor Internet Free weekend hebben we al van in het begin toen dat beschikbaar kwam, dacht een 3-tal jaar geleden.
Er zal waarschijnlijk binnenkort een iPad met 3G (of 4G, voor wat het momenteel waard is...) bijkomen.
Voor zover ik zie heb je bij een pack met Internet Intense (of hoe dat tegenwoordig ook heet) 500 MB mobiele data bij (Internet Overal). Kan ik enkel maar op KMO pagina's van Proximus terug vinden.
Maar goed, kan zo'n 3G databundel gedeeld worden op 2 simkaarten (binnen één Belgacom pack)? Bvb op (2) USB stick met 3G router en (3) iPad? Smartphone komt met 50 MB net toe, dus dat zou in principe nog wel mogen blijven (tenzij je over 3 simkaarten kan delen).
Technisch zal dat wel mogelijk zijn, maar voorziet Belgacom ook zoiets? Ik meen me ook te herinneren dat Internet Overal dan de Internet Free weekend optie zou vervangen (zonder meerkost), waarbij het mobiele volume ergens in functie is tot de prijs en andere specificaties van de pack of vaste internet verbinding.
Alvast bedankt voor de info.