Enige minpunt: de hAP AC heeft een wat beperkte CPU, waardoor hij relatief lage wifi snelheden haalt. Op zich allemaal voldoende om bv. muziek te streamen of de dochter content te houden bij het surfen of afspelen van YouTube videootjes, maar persoonlijk heb ik er wat meer last van (bv. streamen van 4K content e.d.). M.a.w. toch stilaan aan het rondkijken naar alternatieven.
Zo bij de Ubiquity AmpliFi gekomen. Ubiquity is toch altijd goed materiaal dacht ik en dit ding ziet er enerzijds belachelijk sexy uit (belangrijk punt om de vrouw te overtuigen!
 ) én heeft - optioneel - mesh-antenne units. Ik zou het echter initieel zonder extra antennes willen proberen. Vandaar ook mijn vraag: iemand een idee hoe dit toestel zich verhoudt t.o.v. de hAP ac? En dan vnl. naar uitzendvermogen? Andere meningen of ervaringen uiteraard ook welkom. Thanks!
) én heeft - optioneel - mesh-antenne units. Ik zou het echter initieel zonder extra antennes willen proberen. Vandaar ook mijn vraag: iemand een idee hoe dit toestel zich verhoudt t.o.v. de hAP ac? En dan vnl. naar uitzendvermogen? Andere meningen of ervaringen uiteraard ook welkom. Thanks! 

)
 )