
https://www.facebook.com/mobilevikings/?hc_ref=NEWSFEED
hmm?Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
Onderaan op de foto staat het logo van vikingco, jim en stievie bijeen. Toch niet zomaar zeker? Dat staat er als je bij hen op kantoor aankomt (althans zeker een maand terug)Splitter schreef:hmm?Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
mobile vikings "op 1 bureau met jim" ? ze zitten toch gewoon op 1 van de offices van de corda campus?
en wat betreft base/jim op 1 "bureau" (lees: in de verkooppunten) is simpelweg omdat jim van base (en dus telenet) is.
en MV is tegenwoordig eigendom van "de vtm", dus daar heeft base (telenet) echt niet veel over te zeggen/moeien, behalve dat het op hun netwerk is.
snap dus niet helemaal wat je bedoelt?
ik vrees trouwens dat het gewoon weer een soort dode mus gaat zijn en dat ze gewoon een of andere nieuwe "viking deal" aankondigen ofzo...
ben eerlijk gezegd stilaan het vertrouwen dat ik ooit in MV had verloren, een spijtige zaak eigenlijk want het was wel echt DE mobiele provider in een ver verleden: goed aanbod, geweldige service, ...
maar we blijven dus nog even langer op onze stoel zitten, want wie weet
Kubbie92 schreef: Onderaan op de foto staat het logo van vikingco, jim en stievie bijeen. Toch niet zomaar zeker? Dat staat er als je bij hen op kantoor aankomt (althans zeker een maand terug)
Lang afwachten op antwoord?a3ke schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het overwegen ben om weg te gaan.
Ben klant bij hen van het prille begin en heb het enkel naar beneden weten gaan , over de nu bijna 8 jaar zeker ?
De eerste jaren zonder enig strubbeling , of toch niet snel opgelost . Nu de laatste 2 jaar niks service meer , altijd lang wachten voor een ''no-answer'' .
Technische zaken en fouten met bewijs van gewoon afwimpelen als ''dat kan niet en het is zo' . ''''
Dat EN het blockeren van etc , by by
Ja ik doe ofwel bellen ofwel fb en dat werkt enorm vlot.silencer schreef:Daarstraks nog gebeld, na 2 seconden iemand aan de lijn![]()
Via mail kan het soms enkele uren duren.
Dat het moeilijk te vinden is omdat die locatie een 3 maanden tijdelijke locatie was op dezelfde campus. De echte locatie heeft een renovatie gehad (zie social (Fb, instagram) van Unleashed.Kubbie92 schreef:Base begint zich meer en meer te moeien. Ben een simkaartje gaan halen 3 weken geleden voor mijn tabletje. Om al te zwijgen over het feit dat het moeilijk te vinden is, is het wel eigenaardig dat ze gewoon op 1 buro zitten met Jim...
Vanmorgend iets na 8 mail als FB , tot op heden , volledige werkdag later nergens antwoordboonpwnz schreef:Ik contacteer ze altijd via fb. Nog nooit problemen gehad.