Telenet Wifree homespots gebruiken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
- Bedankt: 394 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Moet je een app op uw gsm hebben om te kunnen Wifree homespots te gebruiken? Bij zo'n homespot Wifree staat er 'beveiligd'!? Is er iets veranderd nl.? Heb een Telenet login+pw

Laatst gewijzigd door satsurfer 09 jul 2017, 15:27, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Telenet WiFree is altijd al beveiligd geweest. Gewoon inloggen met uw "mijn telenet" gegevens en ge zit erop.satsurfer schreef:Moet je een app op uw gsm hebben om te kunnen Wifree homespots te gebruiken? Bij zo'n homespot Wifree staat er 'beveiligd'!? Is er iets veranderd nl.? Heb een Telenet login+pw
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Als ge de Mobile App hebt geinstalleerd dan zou uw Smartphone normaal gezien automatisch met WiFree/homespot/eigen SSID van Telenet modem moeten verbinden afhankelijk van waar ge zijt.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Nee... WIFI is een standaard protocol (alléén de authenticatie mechanismes zijn soms anders maar iedere moderne telefoon mag daar geen probleem me hebben).satsurfer schreef:Moet je een app op uw gsm hebben om te kunnen Wifree homespots te gebruiken?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Het voordeel van deze methode is dat ze automatisch is (paswoord wordt gecached door je telefoon) maar vooral dat de verbinding encrypted is.