Apple iMac (Retina 5K, 27-inch, eind 2015)

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Apple iMac (Retina 5K, 27-inch, eind 2015) te koop in perfecte staat.
Geen gebruikssporen of krassen zichtbaar, het scherm is ook in uitstekende staat.
Ik verkoop de iMac wegens aanschaf van de nieuwe macbook pro.
Aangekocht bij Easy-M in Leuven op 16 oktober 2015. ( origineel aankoop bewijs aanwezig).
Inclusief originele doos, Apple Magic Mouse 2 en magic keyboard. ( allebei draadloos).
Het toestel wordt geleverd met MAC OS 10.12.5 SIERRA.
Specificaties van dit toestel:
* 3.2Ghz Intero Core I5 processor
* 16Gb 1867Mhz DDR3 geheugen
* Videokaart: AMD Radeon R9 M390 2048Mb
* 1Tb Fusion drive
Het toestel wordt te koop aangeboden voor een vaste verkoopprijs van 1250 euro.
U kan het toestel uiteraard bij mij thuis bezichtigen alvorens over te gaan to aankoop.
Het toestel wordt niet verzonden.
Ikzelf woon in Heverlee en zal mijn adres en telefoonnummer doorgeven indien u een afspraak wil maken om dit te bezichtigen.
Indien u extra info wenst over het toestel gelieve dan uw bericht te plaatsen in het zoekertje.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

fieldoxide schreef:Apple iMac (Retina 5K, 27-inch, eind 2015) te koop in perfecte staat.
Geen gebruikssporen of krassen zichtbaar, het scherm is ook in uitstekende staat.
Ik verkoop de iMac wegens aanschaf van de nieuwe macbook pro.
Aangekocht bij Easy-M in Leuven op 16 oktober 2015. ( origineel aankoop bewijs aanwezig).
Inclusief originele doos, Apple Magic Mouse 2 en magic keyboard. ( allebei draadloos).
Het toestel wordt geleverd met MAC OS 10.12.5 SIERRA.
Specificaties van dit toestel:
* 3.2Ghz Intero Core I5 processor
* 16Gb 1867Mhz DDR3 geheugen
* Videokaart: AMD Radeon R9 M390 2048Mb
* 1Tb Fusion drive
Het toestel wordt te koop aangeboden voor een vaste verkoopprijs van 1250 euro.
U kan het toestel uiteraard bij mij thuis bezichtigen alvorens over te gaan to aankoop.
Het toestel wordt niet verzonden.
Ikzelf woon in Heverlee en zal mijn adres en telefoonnummer doorgeven indien u een afspraak wil maken om dit te bezichtigen.
Indien u extra info wenst over het toestel gelieve dan uw bericht te plaatsen in het zoekertje.
Nog even vermelden dat ik de iMac aangeschaft heb voor 2096 euro. Ikzelf heb er 8GB extra geheugen bijgestoken.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”