Harmony Ultimate One

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

Object + omschrijving: Harmony Ultimate One (remote + hub). Ongebruikt in doos. Nieuwe ontvangen wegens garantie, maar het probleem heeft zichzelf opgelost :-). Voor de duidelijkheid het gaat dus hier om: https://www.tvstore.be/product/329799/l ... imate.html
Optionele foto's: doos éénmaal open geweest, kan er wel foto's van nemen als iemand at echt wilt ;-)
Vaste prijs: € 150 (nieuwprijs momenteel bij CB is € 184)
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: afhalen te Leuven of verzenden via Kiala (of iets anders) op kosten van koper
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Prijsverlaging: € 125
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 70 keer

wat was er oorspronkelijk mis mee ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Na 2 jaar begon er plots een battery drain van de afstandsbediening. Kon die amper een paar uur gebruiken. Na heel wat over en weer gemail met LT (buiten garantie) en allerhande testen die ik heb moeten doen. Ze hebben dan een nieuwe opgestuurd.

Ondertussen heb ik gevonden dat één van de kinderne met wat settings had zitten spelen ivm backlight enzo, vandaar de plotse battery drain.
Amazor
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 67 keer

ditCh schreef:Nieuwe ontvangen wegens garantie.
Voor je eigen veiligheid toch es vragen: ben je je er bewust van dat de oude afstandsbediening die je nu gebruikt normaal gezien geblokkeerd is bij Logitech?
Zolang hij volledig correct geprogrammeerd is voor je huidige apparaten kan je nog jaren weg zolang je niets vervangt, maar synchroniseren met de computer zal onmogelijk zijn. Als dat geen probleem is kan je hem gerust verkopen, maar 'better safe than sorry'.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Orange Connected Mobile Plus (Samsung Galaxy S24) /// BASE 0 /// JIM Mobile
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb daar gisteren nog wijzigingen op gedaan. Maar warme daar niet bewust van. Misschien pas als de nieuwe geactiveerd wordt?
Amazor
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 67 keer

Ik bezit door (extreme) omstandigheden 3 Harmony 950's. De vorige werd geblokkeerd op het moment dat de nieuwe werd opgestuurd. Dit uiteraard om misbruik te voorkomen. Ik zou zeggen probeer het nog eens, wie weet heb je geluk.
Internet: Telenet Internet Fiber 200 incl. Giga Speedboost
TV: Telenet (DC-AD2200 + CI+) /// TV Vlaanderen Basic+ (VU+ Duo 4K SE)
Fixed: Telenet FreePhone Europe /// WeePee Telecom (Gigaset C530 IP)
Mobile: Orange Connected Mobile Plus (Samsung Galaxy S24) /// BASE 0 /// JIM Mobile
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer
Te Koop forum

Ik heb een nieuwe Harmony 950 gekregen van Logitech en daar hebben ze expliciet geschreven dat ik de oudste mocht houden en niet gingen blokkeren. Dit als geste naar mij toe.
Misschien deze hier ook eens te koop aanbieden :wink:
Victory Not Vengeance
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster

testertje schreef:Ik heb een nieuwe Harmony 950 gekregen van Logitech en daar hebben ze expliciet geschreven dat ik de oudste mocht houden en niet gingen blokkeren. Dit als geste naar mij toe.
Misschien deze hier ook eens te koop aanbieden :wink:
For the record: ik verkoop wel degelijk de nieuwe ;-) (maar goed, eerst eens verder uitzoeken dus of mijn oude niet geblokkeerd wordt, maar tot op vandaag heb ik daar toch dingen op kunnen aanpassen).
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”