Wister : free sms?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Nu heb ik afgelopen maanden problemen gehad met mijn herlaadkaart bij proximus, zijnde dat er elke dag vanaf een bepaalde periode 4,99€ van mijn belwaarde af is gegaan en dit gedurende een tijdje (totale kost 60€) en n u had ik vorige week gebeld naar proximus of zij konden zien of er iets geactiveerd was ofzo met mijn nummer omdat er altijd belwaarde afging. Na lang wachten had de helper aan de andere kant van de lijn opgezocht hoe ik dat kon stopzetten door stop naar een bepaald nr te sturen. Nu was het dus een weekje opgelost tot ik vanmorgen weer een berichtje kreeg dat ik een paar weken geleden ook gekregen had, nl :

Wister: free sms: you are subscribed to GP36T at 4.99€/week automatic renewal ....


Iemand een idee wat dit is en hoe ik er vanaf kom want ben het spuugzat
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5896
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

even googlen geeft genoeg resultaten, inclusief te nemen acties.

vanop https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/wister-24428:
Diensten geleverd door derden is niet rechtstreeks bij Proximus. Heb je reeds contact gehad met Wister? Hebben hier alvast een hele pagina van https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... erden.html dit om onze klanten te ondersteunen.
uitleg hoe af te melden:
http://www.hoeafmelden.com/article/29-h ... -dienst-op
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer
Te Koop forum

fiestaboyke schreef: :Wister: free sms: you are subscribed to GP36T at 4.99€/week automatic renewal ....
Stond er dan in dat bericht niet hoe je je moest afmelden?
In de uitleg van Splitter staat nog een extra regeltje in het bericht.
Victory Not Vengeance
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

testertje schreef:Stond er dan in dat bericht niet hoe je je moest afmelden?
In de uitleg van Splitter staat nog een extra regeltje in het bericht.
Jawel, stond ook zo'n rare link in, heb er eens op geklikt maar dan moest ik aangeven dat ik 18 of ouder was enz, en heb er dan maar niet op geklikt want voor ik het weet hang ik weer ergens anders aan vast ... Heb het ondertussen opgelost door STOP naar die verkorte nummer te sturen en hoop dat ik nu niet binnen de kortste keren er weer aanhang :( Begrijp er niks van, ik heb nog nooit van die wister of die dingen gehoord, en al zeker niet op geabonneerd :s
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”