al van 06 u. probeer ik op internet te raken. Krijg melding dat mijn surfvolume opgebruikt is 'Internetverbinding geblokkeerd'?! Terwijl ik nog 9,3 GB heb tot 16/3/17. SMS'en versturen gaat ook met veel vertraging, ontvangen idem.
Met Telenet heb ik gewoon 4G. Zou het enkel de server van Orange dan zijn die problemen heeft?
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Mobile L 80GB
iPhone 17 256GB| Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
Ah, ik ben dus niet alleen! 'k Had al naar de helpdesk getweet maar heb nog geen reactie ontvangen.
M'n vriendin had gisterenavond hetzelfde voor, zij heeft toen herladen in het gedacht dat het nodig was en hierna werkte alles terug.
Haar verbruik was alleszins niet in dezelfde lijn, en volgens de app had ze nog honderden megabytes volume over (uiteraard voor de herlading).
Bij mij gebeurde het deze morgen, met nog meer dan 6GB volume over.
my orange: surfvolume tot 25/03/2017 nog 392,87MB en toch kan ik niet meer op het internet want krediet zou op zijn Tenzij voor hen 392MB gelijk staat aan 0MB?? . Weet nu niet goed of ik dan maar moet bijladen of ze contacteren