Ik heb je nog een PM terug gestuurd hieromtrentkrisken schreef:Moet inderdaad nog eens verder kijken naar Calibre, maar dit is blijkbaar niet iets dat je zelf kan hosten? Of ben ik zo fout?

Ik heb je nog een PM terug gestuurd hieromtrentkrisken schreef:Moet inderdaad nog eens verder kijken naar Calibre, maar dit is blijkbaar niet iets dat je zelf kan hosten? Of ben ik zo fout?
Een e-Reader is totaal niet gemaakt voor foto's (puur wat grijstinten kan nog net)... dus dit is een vereiste die ik wat bizar vind.ITnetadmin schreef:2) een standby foto naar keuze kan tonen (mijn oude sony prs350 kan dat perfect, gewoon aanvinken tussen welke fotos hij moet roteren
Puur technisch klopt dat wel, maar een e-reader is ook niet gemaakt om op het web te surfen, terwijl veel toestellen dat wel aan boord hebben. Een gsm was in eerste instantie ook alleen maar om te bellen. De e-reader is niet zo populair, het is een overstap die mensen moeten maken maar bijna iedereen is er na aanschaf wel van overtuigd dat het stukken aangenamer leest dan op een tablet. En dan is een leuke feature ook al wel eens plezant. Noem het marketing whatever. Wat ik bv mis op mijn e-reader is een mp3-speler en audio ondersteuning bijvoorbeeld.r2504 schreef:Een e-Reader is totaal niet gemaakt voor foto's (puur wat grijstinten kan nog net)... dus dit is een vereiste die ik wat bizar vind.
Kopen en terugsturen via webwinkels?ITnetadmin schreef: Miserie is dat mijn must haves zo laag op de radar van de merken staan, dat ze zelden in de sales docs tevoorschijn komen, laat staan in vergelijkingen op sites enzo (en het aan een verkoper vragen in een brick&mortar shop is al even weinigzeggend).
Waardoor ik allang zoek achter een geschikte nieuwe ereader, zonder resultaat.