Ik verkoop een iPhone 6S Plus in uitstekende staat:
- Zwart (Space Grey)
- 64GB opslagruimte
- Originele doos, originele lader
- Aangekocht in maart 2016 (=nog meer dan een jaar garantie)
- Factuur nog aanwezig
- Nieuwprijs was 969 EUR
Het toestel heeft geen barsten/krassen op het scherm, ook de batterij is nog in uitstekende staat.
Verzenden kan met Bpost en in orginele doos met extra bescherming.
Vraagprijs: 700 EUR
Startprijs: 600 EUR (opbieden in stappen van 10 EUR).
Ik heb het toestel ook op 2dehands.be gezet, indien daar een betere prijs na concrete afspraak wordt geboden kan het dus zijn dat de verkoop via dit kanaal niet 100% gegarandeerd is.
iPhone 6S Plus 64GB Zwart
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Het is een rare hoek van de 2de hands markt ... de plus modellen worden nieuw alleen gekocht door mensen die er geen probleem mee hebben om de volle pot te betalen als zo'n telefoon uitkomt. De 2de hands markt daarvan is er geen waar je nog een groot stuk van die nieuwprijs kan vragen. Anyway, ik zal het je laten weten wat er van m'n iPhone 7 Plus 256GB komt als de iPhone 8 beschikbaar is.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik kom die dingen trouwens nieuw tegen op internet voor 749 euro... je vraagt dus 100 euro minder voor een toestel dat reeds één jaar oud is.
Nu ja, bij Apple blijkt dat (soms) te lukken maar als ik zoveel geld voor een telefoon zou betalen dan nam ik die 100 euro er ook wel bij voor een nieuw toestel.
Nu ja, bij Apple blijkt dat (soms) te lukken maar als ik zoveel geld voor een telefoon zou betalen dan nam ik die 100 euro er ook wel bij voor een nieuw toestel.