Goztow schreef:Internet on mobile is 15 euro zeker?
Ja, akkoord... Zelf maar €8 met de bekende truucjes...
Maar ik kan me niet echt inbeelden dat je met je gezin video's kijkt, websites bezoekt, ... met zo'n lage verbruikslimiet...
BertG3 schreef:Easy Internet@home voor €15/maand voor 15 GB en daarna verder surfen aan trage snelheid
Ja, inderdaad. Daar moest ik ook even aan denken door Goztow.
En ik dacht dat je daar ook vrij goedkoop data kon bijkopen...
Nu dacht ik wel eerder aan vaste oplossingen (vooral DSL dan, in dit geval), maar in principe denk ik wel dat dit een oplossing zou kunnen zijn voor een gezin.
raf1 schreef:Scarlet ADSL voor 25 euro/maand
Ocharme die snelheid! Maar zoiets verwachtte ik wel, natuurlijk.
Op zich nog doenbaar, maar toch...
Leunt wel al dicht aan tegen de prijs van VDSL of kabel, behalve dat hier geen limiet op zit, als ik het goed begrijp?
Waar onder €20? Die zie ik niet meteen staan...
Voor minder dan €25 krijg je dus precies snel een ADSL-abonnement. Dat valt in principe nog goed mee, vind ik!
Mmmh, nja... Dat is wel aan de dure kant, uiteindelijk.
Bekijk jij maar even het journaal opnieuw terwijl je puberende tiener boven ... Netflix kijkt.
Maar wel een just-in-case-oplossing. Hier heb je dan wel een 4G-modem o.i.d. bij nodig.
Vaganzza schreef:Of voor 5€ een 10GB bundel aankopen.
Was het €5 voor 10GB? Ik dacht dat de prijs €1 = 1GB was...
Dit zou dan wel nog doenbaar zijn, denk ik.
petzl schreef:Billi
Haha! Die hebben ons zitten bellen en mailen voor een MVNO-contract...
Ze zijn zelf belachelijk duur voor mobiele diensten, en vroegen aan ons een kost van hier tot Tokio voor de simkaarten hahahahaha...
thamar schreef:Indien mogelijk geniet je sociaal tarief
Ja, tuurlijk, maar ik wou nu even dat ter zijde laten.
Ik denk ook dat er genoeg mensen zijn die eigenlijk weinig verdienen, en toch geen sociaal tarief kunnen krijgen.
Eerst schrok ik welke snelheden er nog worden aangeboden anno 2016. Onze thuissituatie is bijvoorbeeld totaal niet mogelijk met deze abonnementen.
Probeer maar eens met 2 video's te bekijken (hij bijvoorbeeld het nieuws, ik mijn vrouwenprogramma's), mails te beantwoorden, bijlagen en PowerPoint-presentaties downloaden en uploaden, videolessen downloaden en op Dropbox zetten voor je leerlingen, video-opdrachten in een gedeelde Dropbox-map die binnenkomen, ...
Wij hebben bijvoorbeeld Telenet nodig, en de aanpassing naar 20 Mbps upload is méér dan welkom.
Ik denk wel dat er genoeg mensen zijn waarvoor 12/0,6 Mbps genoeg is, waaronder ook velen op dit forum, en mensen die dit noodgedwongen moeten kiezen, zullen ook minder vaak behoefte hebben aan continue downloaden en uploaden...
Ik moet dat nu doen, of ik kan de volgende dag simpelweg niet werken, maar je begrijpt wel wat ik bedoel...
---------------------
Echt wel vreemd om te zien hoe er abonnementen van 12 Mbps zijn, terwijl wij hier nu al 3 jaar 120 Mbps hebben binnenkomen (daarna zelf 160, en nu 200!).
Nu, 12 Mbps ADSL > 12 Mbps kabel imo.
Maar ja, €20 tegenover wat de meesten hier betalen, is toch een groot verschil... Hoeveel kost Whoppa zelf?
Bedankt iedereen ook voor het meewerken! Ik heb er tot nu toe al veel uit geleerd!
Nog meer suggesties, altijd welkom!