klantenservice(Belgacom)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

gisteren ga ik dus naar de belgacom teleboetiek om mijn defecte speedtouch usb modem te laten zien en die bediende daar die zegt dat ik naar de dienst storingen moet bellen en eerst mijn lijn moet laten controleren bon zogezegd zo gedaan alles inorde met mijn lijn en diene technieker zegt dat het effectief aan de modem moet liggen en dieje man geeft mijn een "ticketnummer".Ik vandaag dus terug naar belgacom om mijn modem om te wisselen zegt die vrouw tegen mij sorry meneer speedtouch usb is niet meer in voorraad ik heb ze daar eens flink de waarheid gezegd Belgacom dit kan niet !!!!!! hebben jullie ooit al eens van "klantenservice" gehoord ?????? ik zal ook eens zeggen als mijn factuur komt sorry belgacom euros zijn niet meer in voorraad BELACHELIJK godverdomme dan wouden ze mij nen andere usb modem geven maar dieje werkt niet onder Linux dus ik weigerde die nu zij die vriendelijk juffrouw daar bij belgacom dat ze morgen een levering verwachten en ze zou mij opbellen van het personeel van belgacom is weinig te zeggen da meiske deed alles om mij te helpen blijkbaar was er een intern probleem bij alcatel maar dan verwacht ik toch van belgacom dat ze hun regels aanpassen he

Belgacom adsl en je bent het wachten weer gewoon
morgen is het ultimatum voor mij geen modem en ik betaal geen cent meer aan belgacom !!!!!

Belgacom -> klantvriendelijk 8/10
klantenservice een DIKKE nul

greetz

Erik

dit is een kopie van mijn bericht in het skynet forum ik ben hierover niet te spreken en morgen eis ik mijn modem zoniet zal ik belgacom de toegang tot mijn bankrekening weigeren !! en dermee basta
Registered Linux user #286313
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 125 keer
Provider

Erik, ik vrees voor jou dat je weigering om te betalen niet echt veel zal uithalen...

Hopelijk krijgt dat SuB wat meer power, want met meer kunnen we meer macht uitoefenen op Skynet/Belgacom. (daarom niet slecht bedoeld)

En ik heb spijtig genoeg ook al de klantenservice van skynet/belgacom mogen ondervinden... je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd (van skynet naar belgacom en omgekeerd maw)

Nob
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Heb je ooit al eens een GSM proberen kopen in een Belgacom winkel?? Ik wel, ge vroeg naar gelijk welk model en ze hadden er geen enkele in voorraad. Die winkelbedienden kunnen er niet aan doen, ze mogen bijna geen voorraad hebben gewoon (heb dit van een insider). Daarom hebben ze niks, ik heb de precieze bedragen geweten van wat ze mogen hebben in de winkel, maar wat ik wel nog weet, is echt niet te doen.

Cheers
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ja, zoals Nob zegt, voor heel wat dingen, sturen ze je idd, van het kastje naar de muur en omgekeerd, maar ik denk dat hier nu aan gewerkt wordt en hopelijk betering in komt wanneer Belgacom en Skynet 1 geheel vormen binnen de Belgacom Group (zie persmededeling hierover).

Die mensen in de teleboetieks kunnen er ook niet altijd aan helpen, meestal kennen ze geen bal van waar ze mee bezig zijn. Velen kennen nix of zeer weinig over ADSL, enkel het hoogstnoodzakelijke om het te kunnen verkopen. Meestal is er slechts 1 iem die hier meer van weet en dan nog.... spijtig geval,

zoals ik gezien heb in de posts op het skynet-forum blijk Erik weer dolgelukkig te zijn met zijn nieuwe SPTUSB :D en is alles toch goedgekomen in die winkel! :lol:
I love it when a plan comes together!
All Your Base
Plus Member
Plus Member

Wel het is inderdaad de procedure dat je een ticketnummertje moet hebben van de storingsdienst om je modem om te ruilen. De reden is dat het teleboetiek-personeel niet voldoende technische kennis heeft om na te gaan of het probleem wel degelijk bij de modem ligt, en anders zouden er allicht iets te veel modempjes worden gewisseld.

Dat een modem niet in voorraad is kan ook gebeuren he. Als je van ver moet komen om naar de teleboetiek te gaan kan ik enige frustratie wel begrijpen, maar daar valt niet veel aan te doen. Ik moest vandaag ook terug naar de apotheker omdat hij gisteren mijn medicamenten niet in voorraad had :wink:
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

toch vind ik het onaanvaardbaar en die vergelijking wat je maakt gaat niet op he dat is gewoon onaardvaardbaar dat het grootste telcombedrijf van ons kleine landje tegen zen klanten moet zeggen sorry we hebben dit niet meer in vooraaad maar goed tis nu opgelost

greetz

Erik
Registered Linux user #286313
Guest

Dag meneer ik vin dat dat ook niet kan mag ik weten welke winkel dat
het was

Edited by The Oddity
Ik heb u nick gewijzigd. Gelieve dergelijke nicknames niet te kiezen daarmee schept u verwarring onder de forum bezoekers.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm,

ik zie niet waarom deze "winkel" van belang is... :???:
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”