heb bij OVH een "ligne sip individuelle" besteld zonder bijhorend toestel, en daarna mijn vaste-lijn nummer geporteerd. In de online "espace client" ga je dan op zoek naar de manager om oproepen door te schakelen. Hierbij gebruik je dan je Orange simkaartnummer om de vaste-lijn oproepen door te schakelen. Werkt perfectdevilkin schreef:Sorry voor deze oude oprakel, maar ik ben het tempo aanbod ook eens aan't bezien. @wied: hoe doe je die OVH voip-in?
Internet on Mobile aanbod aangepast
-
wied
- Elite Poster

- Berichten: 6891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 358 keer
- Bedankt: 282 keer
Scarlet Loco&Cherry, Tempo Easy, Netflix, Astra1&2 FTA
- devilkin
- Administrator

- Berichten: 7207
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1102 keer
- Bedankt: 704 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Heb je dan geen kost bij OVH bij die doorschakeling? Wss wel minder dan wat het anders kostwied schreef:heb bij OVH een "ligne sip individuelle" besteld zonder bijhorend toestel, en daarna mijn vaste-lijn nummer geporteerd. In de online "espace client" ga je dan op zoek naar de manager om oproepen door te schakelen. Hierbij gebruik je dan je Orange simkaartnummer om de vaste-lijn oproepen door te schakelen. Werkt perfectdevilkin schreef:Sorry voor deze oude oprakel, maar ik ben het tempo aanbod ook eens aan't bezien. @wied: hoe doe je die OVH voip-in?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
wied
- Elite Poster

- Berichten: 6891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 358 keer
- Bedankt: 282 keer
ik heb 6 jaar geleden ervoor gekozen alle vaste-lijn oproepen meteen te laten doorschakelen naar mijn smartphone/simkaart. Ik ben vorig jaar van Weepee naar OVH gegaan om de extra kost hiervoor minimaal te houden...
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/de ... onie.xml#B
Cfr ca 14 cent/minuut bij Weepee!
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/de ... onie.xml#B
Cfr ca 14 cent/minuut bij Weepee!
Scarlet Loco&Cherry, Tempo Easy, Netflix, Astra1&2 FTA
-
fer4444
- Starter

- Berichten: 22
- Lid geworden op: 11 mei 2014, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Iemand die me kan zeggen of het mogelijk is om een maandelijkse factuur van herlaadbeurten te krijgen? Voor zover ik gezien heb, zou dit bij betalingen met een domiciliëring wel moeten lukken. Nadeel is dat je dan volgens mij geen datavolume kan opsparen, dan moet je telkens een dag vroeger herladen dacht ik.
- proximusboyke
- Elite Poster

- Berichten: 7476
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 165 keer
- Bedankt: 392 keer
- Recent bedankt: 1 keer
je spaart die op spreek van ondervinding
iphone 16 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
ZTE MU5001 5G proximus 450GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
ZTE MU5001 5G proximus 450GB
minimac : flex
macbook air 2024
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
- JoskeVermeulen
- Premium Member

- Berichten: 714
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 1 keer
automatische herlading = vervaldag - 1 dag
factuur zichtbaar in klantenzone = vervaldag + 7 dagen
betalingstermijn/domiciliëring = factuurdatum + 10 dagen
factuur zichtbaar in klantenzone = vervaldag + 7 dagen
betalingstermijn/domiciliëring = factuurdatum + 10 dagen
- JoskeVermeulen
- Premium Member

- Berichten: 714
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Onlangs een nummer laten overzetten op dezelfde factuur om gratis naar elkaar te bellen via Orange Circle. Ik heb het nummeroverdracht formulier ingevuld zonder het domiciliëringsgedeelte onderaan met het gedacht nog steeds manueel betalen ter controle en toch hebben ze een domiciliëring actief geplaatst. 
Ik dacht het terug te deactiveren maar gezien ik een limiet op die domiciliëring kan zetten valt het wel nog mee. Nu zie ik alleen de facturen niet meer in de klantenzone.
Ik dacht het terug te deactiveren maar gezien ik een limiet op die domiciliëring kan zetten valt het wel nog mee. Nu zie ik alleen de facturen niet meer in de klantenzone.

