Hoi,
Ik ben wat aan't piepen naar wat er beschikbaar is aan leuke smart-enabled devices. Ook naar smart-verlichting. Het valt wel tegen wat er beschikbaar is - blijkbaar vind je allen GU10 of E27 smart-lampen - maar ik heb zo goed als niks met die fittingen in huis.
Iemand enig idee of er nog zijn? GU9, GU10, andere varianten...
Smart-led-lampen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 602 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Hue heeft A19, B22, GU10 en "GU1C58:C920". Daarnaast ook nog de lightstrips.
Ik weet niet hoe goed de concurrentie is, maar ik bezit Hue nu al een aantal jaar en ik kan toch zeggen dat hun software sinds dit jaar (eindelijk) matuur geworden is en goed en betrouwbaar draait, ik zou zelfs bijna zeggen "it just works". Ze blijven het ook goed onderhouden met regelmatig updates.
Het heeft niet zozeer met armaturen te maken maar de Hue Tap, Dimmer Switch en de nieuwe Motion Sensor vind ik allen zeer geslaagd.
Ik weet niet hoe goed de concurrentie is, maar ik bezit Hue nu al een aantal jaar en ik kan toch zeggen dat hun software sinds dit jaar (eindelijk) matuur geworden is en goed en betrouwbaar draait, ik zou zelfs bijna zeggen "it just works". Ze blijven het ook goed onderhouden met regelmatig updates.
Het heeft niet zozeer met armaturen te maken maar de Hue Tap, Dimmer Switch en de nieuwe Motion Sensor vind ik allen zeer geslaagd.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Inderdaad, dikke +1!
Ben early adopter van Hue en in de beginjaren was het eigenlijk nogal kwakkel. Maar sinds een dik jaar vind ik het helemaal top. Mijn huis hangt vol, incluis switchen en motion sensors. Aanbevelenswaardig!
Ben early adopter van Hue en in de beginjaren was het eigenlijk nogal kwakkel. Maar sinds een dik jaar vind ik het helemaal top. Mijn huis hangt vol, incluis switchen en motion sensors. Aanbevelenswaardig!
ooh. shiny.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1074 keer
- Bedankt: 678 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Thanks.. maar ik heb dus niks dat met die fittingen werkt. Behalve dan de klassieke E27. En da's maar in 1 lamp 

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)