Heb hier 2 stuks CISCO 7905G VOIP telefoons die de deur uit mogen. Beide voorzien van SIP firmware.
Wou die gebruiken op mijn FritzBox 7490, maar noch ik, noch FB support krijgen ze werkende (ondanks dat ze het bvb op 3CX en aanverwanten perfect doen)
Toestellen komen uit de refurbished stock van Cisco, en zijn dus quasi brand new (enkel het plastiekje rond het snoer van de hoorn heb ik eraf gehaald)
1 toestel heeft een losse voedingsadaptor.
Beide toestellen hebben de (bij Cisco blijkbaar optionele) Desktop stand.
Prijs:
Met voeding: 30€
Zonder : 20€
Beide samen: 40€
Afhalen in Oudenaarde tijdens kantooruren, of verzenden via Kiala (+5€)
Cisco VOIP Phone 7905G
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 232 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Niet om de verkoop te boycotten, maar deze foon is al EOL sinds 1 juni 2011, zie onderaan http://www.voip-info.org/wiki/view/Cisc ... +IP+Phones. Op privé-netwerken zou ik dit nog riskeren, maar rechtstreeks aan het internet hangen niet meer...
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 46 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ja, en dan? Ik heb al oudere dingen van de hand gedaan...
't Is overigens nog steeds een populair toestel voor gebruik op VOIP centrales, niet het minst omdat ze extreem goedkoop te vinden zijn.
Ze stonden hier op een asterisk geconfigureerd, en hadden ze gewerkt op mijn fritzbox, ik kocht er nog een aantal bij, maar helaas, zelfs FB support raakte er niet wijs uit...
't Is overigens nog steeds een populair toestel voor gebruik op VOIP centrales, niet het minst omdat ze extreem goedkoop te vinden zijn.
Ze stonden hier op een asterisk geconfigureerd, en hadden ze gewerkt op mijn fritzbox, ik kocht er nog een aantal bij, maar helaas, zelfs FB support raakte er niet wijs uit...