Twee atom bordjes te koop wegens overcompleet.
1x PCI
2x SATA compatible met MBR schijven tot 2GB en alle SSD's
VGA onboard
Zonder geheugen: 10 euro per stuk.
Geheugen tegen kleine meerprijs, ik moet kijken hoeveel er op welk bord zit (ik denk 1 of 2 GB).
Kan werkend getoond worden.
Ik draaide op deze bordjes vortexbox 2.2, een linux distributie voor audio.
opsturen via GLS is mogelijk
Twee atom bordjes
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
-
- Elite Poster
-
- Elite Poster
Er zit een Kingston kvr667d2n5/2g in, 2 GB DDR2-667 kost 27 euro nieuw:
https://www.alternate.be/Corsair-ValueS ... 48?lk=5987
Dus bordje voor 10 euro zonder RAM is al een vriendenprijsje, ga nu niet afpingelen op RAM of ik trek het zoekertje in.
2GB ram kost bij de groothandel 10 euro ex-btw voor DDR3 (de prijs van DDR2 is duurder omdat het zeldzamer wordt), dus 15 euro voor mobo + RAM
Geen korting bij aankoop van 2 setjes.
https://www.alternate.be/Corsair-ValueS ... 48?lk=5987
Dus bordje voor 10 euro zonder RAM is al een vriendenprijsje, ga nu niet afpingelen op RAM of ik trek het zoekertje in.
2GB ram kost bij de groothandel 10 euro ex-btw voor DDR3 (de prijs van DDR2 is duurder omdat het zeldzamer wordt), dus 15 euro voor mobo + RAM
Geen korting bij aankoop van 2 setjes.
-
- Elite Poster
Ik moet nog kijken hoeveel ram er op het ander bordje zit.
-
- Elite Poster
Op het 2e bordje prikt volgens mij dezelfde ram module dus ook 2GB.
-
- Elite Poster
ja dat kloptKiwivogel schreef:30€ voor beide bordjes met ram dus?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik plaats een bod van 25€ wat niet aanvaard wordt, erna plaats ik een bod van 30€ wat wel aanvaard wordt. Hierna meld ik dat ik een PB verstuur en bedank ik de topicstarter.
Ik stuur via pb mijn persoonsgegevens door met de vraag naar zijn bankrekeningnummer opdat ik het geld kan overmaken samen met de vraag naar de verzendkosten zodat ik deze mee in de overschrijving kan opnemen. Ik geef aan dat hij na het ontvangen van het geld de producten mag opsturen. Ik krijg geen reactie.
Omdat ik zie dat hij meermaals online geweest is en niet reageert vraag ik of alles in orde is en krijg nogmaals geen reactie nadat ub4b weer meermaals online geweest is.
Als mijn communicatie niet duidelijk zou zijn dan kan ub4b om verduidelijking vragen lijkt me.
Je gaat toch niet zeggen dat ik hier iets niet juist heb gedaan?
Ik stuur via pb mijn persoonsgegevens door met de vraag naar zijn bankrekeningnummer opdat ik het geld kan overmaken samen met de vraag naar de verzendkosten zodat ik deze mee in de overschrijving kan opnemen. Ik geef aan dat hij na het ontvangen van het geld de producten mag opsturen. Ik krijg geen reactie.
Omdat ik zie dat hij meermaals online geweest is en niet reageert vraag ik of alles in orde is en krijg nogmaals geen reactie nadat ub4b weer meermaals online geweest is.
Als mijn communicatie niet duidelijk zou zijn dan kan ub4b om verduidelijking vragen lijkt me.
Je gaat toch niet zeggen dat ik hier iets niet juist heb gedaan?
-
- Elite Poster
Eerst zwaar afbieden, en dan een beetje zitten afgeven ....Kiwivogel schreef:Wegens geen reactie van Ub4b op mijn beide PM's terwijl hij ondertussen meermaals online is geweest trek ik mijn bod in. Ik kan handelen met ub4b ook afraden.
Ik heb als zelfstandige zeer weinig tijd voor dit soort zaken, je kan de bordjes altijd hier komen ophalen en zien dat ze opstarten. Opsturen via GLS gaat maar dan moet alles op factuur en dan zijn de bedragen nog eens met 21% BTW te verhogen.
Dus het goedkoopst is zelf ophalen. Voor 15 euro koop je geen enkel nieuw atom bordje + RAM.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 22 keer
Als je een akkoord hebt over de prijs moet je er achteraf niet meer op terugkomen met BTW verhaaltjes.
Zelfstandige zijn is geen excuus om meer dan een week niet te reageren op PB's. Zeker niet als je in tussentijd meer dan 5x online bent geweest op het forum.
Als je de prijs van hedendaagse HW gaat vergelijken met bijna 10jaar oude hardware, ieder zijn plezier. Maar ik vind dat een non-argument, de prijs was afgesproken.
Zoals gezegd trek ik mijn bod in wegens geen reactie. Ik bevestig dit nogmaals, gezien je zelf aangeeft weinig tijd te hebben en ik dus niet weet wanneer je de hardware zal versturen en er ook geen vertrouwen meer in kan hebben.
Zelfstandige zijn is geen excuus om meer dan een week niet te reageren op PB's. Zeker niet als je in tussentijd meer dan 5x online bent geweest op het forum.
Als je de prijs van hedendaagse HW gaat vergelijken met bijna 10jaar oude hardware, ieder zijn plezier. Maar ik vind dat een non-argument, de prijs was afgesproken.
Zoals gezegd trek ik mijn bod in wegens geen reactie. Ik bevestig dit nogmaals, gezien je zelf aangeeft weinig tijd te hebben en ik dus niet weet wanneer je de hardware zal versturen en er ook geen vertrouwen meer in kan hebben.
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Neen, je hebt niets fout gedaan volgens mij. Het was me alleen niet duidelijk of het een vast bedrag, of een bieding was.Kiwivogel schreef: Je gaat toch niet zeggen dat ik hier iets niet juist heb gedaan?

In ieder geval is BTW op tweede hands materiaal niet een goede combinatie volgens mij, en al zeker niet als het niet vermeld word.