Op dit moment haal ik slechts 200KB/s down (wat nogal 'gekozen' lijkt).
Is er nog goed volk dat hetzelfde zitten heeft? Op de Belgacom site is't van "Geen nieuw bericht, geen dienstonderbreking." bij hun netwerk status.
EDIT: voor Belgacom/Skynet ADSL Go abo.
Skynet traag down - iemand anders ook?
Werkt hier ook zeer traag net zoals zaterdag. Ook Skynet ADSL Go.
Als ik hier m'n MMORPG speel vlieg ik er om de 2 min uit
Als ik hier m'n MMORPG speel vlieg ik er om de 2 min uit

- cptKangaroo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 252 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ok - welbedankt voor de bevestiging dat ik niet den enigen ben 
Hopelijk is't een zeer tijdelijk iets, want met al dat gedoe rond de upgrade-problemen ben ik toch al aan't windowshoppen geslagen...
EDIT:
De werkzaamheden aan den 'Belgacom tunnel' zijn blijkbaar beeindigd - het verkeer rijdt weer vlot, doch met nog steeds enige vertraging naar aanleiding van een synch-upgrade-geval.

Hopelijk is't een zeer tijdelijk iets, want met al dat gedoe rond de upgrade-problemen ben ik toch al aan't windowshoppen geslagen...

EDIT:
De werkzaamheden aan den 'Belgacom tunnel' zijn blijkbaar beeindigd - het verkeer rijdt weer vlot, doch met nog steeds enige vertraging naar aanleiding van een synch-upgrade-geval.

- cptKangaroo
- Elite Poster
't Is weer van da - overdag zijn het normale snelheden (~3400kilobit) maar 's avonds is 1000 à 1500 kilobit blijkbaar het regime dat ons gelukkig moet houden? Hoe lang nog?!cptKangaroo schreef:ok - welbedankt voor de bevestiging dat ik niet den enigen ben
EDIT:
ik denk dat die speedtest op UB niet klopte
Ik deed gisteren ook een speedtest, haalde idd trage download (tussen de 500 - 1000 kbps)
maar e minuut nadien deed ik speedtest op speedtest.nl en daar haalde ik een normale download snelheid (tussen 3000 - 3400 kbps)
Ook test gedaan op http://casper.zapto.org en daar was de snelheid ook normaal
dus daarom denk ik da UB speedtest niet klopte, ofwel ben ik verkeerd, kan ook
Ik deed gisteren ook een speedtest, haalde idd trage download (tussen de 500 - 1000 kbps)
maar e minuut nadien deed ik speedtest op speedtest.nl en daar haalde ik een normale download snelheid (tussen 3000 - 3400 kbps)
Ook test gedaan op http://casper.zapto.org en daar was de snelheid ook normaal
dus daarom denk ik da UB speedtest niet klopte, ofwel ben ik verkeerd, kan ook

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
De speedtest haalt zijn data van de servers van telenet (of is het ondertussen terug skynet?). Mogelijk lag daar het probleem? Dat deze niet de volle snelheid konden leveren bvb?
Nukem?
Nukem?
- cptKangaroo
- Elite Poster
Speedtest.nl gaf mij ook 426KB/s en toen ik daarna de Userbase test deed, was het 900+oneffenen KB/s.
Curieus was het feit (denk ik), dat speedtest.nl het aantal connecties per minuut als rond de 250 inschatte, terwijl ik denk dat dat normaal iets van een 450 moet zijn (?)
Toen het fenomeen zich eergisteren de eerste keer voordeed, waren mijn downloadspeeds van FTP blijkbaar wel gelimiteerd tot wat de Userbase aangaf: ongeveer 180KB/s (UB gaf mij ~200KB/s). Uiteraard is dit allemaal gebaseerd op weinig tests...
Curieus was het feit (denk ik), dat speedtest.nl het aantal connecties per minuut als rond de 250 inschatte, terwijl ik denk dat dat normaal iets van een 450 moet zijn (?)
Toen het fenomeen zich eergisteren de eerste keer voordeed, waren mijn downloadspeeds van FTP blijkbaar wel gelimiteerd tot wat de Userbase aangaf: ongeveer 180KB/s (UB gaf mij ~200KB/s). Uiteraard is dit allemaal gebaseerd op weinig tests...
Bij mij is men snelheid traag sinds een paar dagen,ik heb skynet met GO.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 912 kbit/s or 114 kbyte/s
- Upload speed : 348 kbit/s or 44 kbyte/s
Sun Mar 6 2005 at 17:57:25 UTC+0100
Iemand anders hier last van?
Paginas gaan nochtans snel open.
EN op speedtest.nl heb ik iets hogere snelheid maar toch nog altijd veel te traag...
EN op speedtest.nl heb ik iets hogere snelheid maar toch nog altijd veel te traag...
Ik heb Skynet ADSL Go. De download snelheid is altijd redelijk stabiel geweest, Ongeveer 250KByte/sec. De laatste tijd is dit echter zeer variabel. Ik heb al periodes gehad van 60Kbyte/sec en zelfs van 16Kbyte/sec. Dikwijls valt zelfs de verbinding geheel weg.
Speedtest resultaat op dit moment:
Download: 1736 kbit/sec (217KByte/sec)
Upload: 158 kbit/sec (20 KByte/sec)
Speedtest resultaat op dit moment:
Download: 1736 kbit/sec (217KByte/sec)
Upload: 158 kbit/sec (20 KByte/sec)
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Kijk eens uw synchronisatiesnelheid na, want dit lijkt verdacht veel op 1.1Mbit.Davy_117 schreef:Bij mij is men snelheid traag sinds een paar dagen,ik heb skynet met GO.
Cheers
Laatst gewijzigd door Sub Zero 06 maa 2005, 19:23, in totaal 1 gewijzigd.
Hoe kijk ik dit na?
Wel ik had 2 weken geleden men lijn terug van 1mb naar 3.3 laten gaan.(ik had vroeger veel disconnects,daarmee hadde ze het op 1mb down gezet,en sinds dien waren er niet zo veel disconnecties meer).
Mss hebbe ze het per ongeluk terug veranderd?
Anyway,gingen ze niet upgraden naar 4mb down?
Edit:heb nu ook al een uur met internet problemen gezeten,constant disconnects en zelfs een half uur ni kunne inloggen.
Wel ik had 2 weken geleden men lijn terug van 1mb naar 3.3 laten gaan.(ik had vroeger veel disconnects,daarmee hadde ze het op 1mb down gezet,en sinds dien waren er niet zo veel disconnecties meer).
Edit:heb nu ook al een uur met internet problemen gezeten,constant disconnects en zelfs een half uur ni kunne inloggen.

Waarom u lijn weer laten upgraden wanneer je last hebt van sync drops? Wanneer je last hebt van sync drops en blijkt dat je in de grijze zone zit, wordt je lijn gedowngrade naar 1Mbit om dergelijke sync drops te vermijden. Dus is het logisch dat ge dan niet zoveel disconnects had. Bij een upgrade van uw lijn kan je het al raden zeker.... Idd weer last van sync drops. Dus behoudt maar wijselijk uw 1Mbit-lijn of ge zult niet veel van userbase meer merken.Davy_117 schreef:Hoe kijk ik dit na?

Mnee ... zo werkt Skyslet niet. Helaas pindakaas ... ook ik ken verschillende mensen die niet meer dan 1 Mb. halen maar de belgakoe blijft toch de volle pot uitmelken. Eigenlijk is het best wel onrechtvaardig ... jij betaald evenveel voor 1/4de van de service die ik krijg.Davy_117 schreef:dan wil ik ook wel minder betale!
Het enige dat ik zo'n mensen kan aanraden is dat als je de telefoonlijn enkel hebt omwille van de ADSL, je best overstapt naar een Raw-copper-abbo. Dat begint meer en meer op te komen, en zo schenk je toch al minder geld aan de almachtige heilige koe.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
... dat je best overstapt op een BGC Discoveryline... die is nog goedkoper dan een raw copper, en je hebt in geval van nood nog een werkende telefoonlijn ook.Kartouch schreef:Het enige dat ik zo'n mensen kan aanraden is dat als je de telefoonlijn enkel hebt omwille van de ADSL, je best overstapt naar een Raw-copper-abbo. Dat begint meer en meer op te komen, en zo schenk je toch al minder geld aan de almachtige heilige koe.