Xerox 6121 MFP

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Object + omschrijving:
Xerox 6121MFP - multifunctionale laser printer/scanner/copier.
Gekocht in 2010 en dus buiten garantie, niet erg intensief gebruikt, om en bij de 2000 pagina's (zie foto's). Momenteel gevuld met 'high-yield" non-Xerox toners (merk PrintWiser, uit 2011), nog voor ongeveer de helft vol (zie foto's), maar waarvan er iets is mis gegaan met de gele (poeder overal in het toestel... print ook niet meer mooi alle kleuren). Ik vermoed (?) dat dit een klein euvel is voor iemand die handig is, maar zie foto's, ik ken er verder niet veel van... :? Staat in de weg, dus moet weg. :)
PS: ik zie op veel foto's op de Xerox site een feeder staan, dat heef de mijne niet!
Optionele foto's: https://goo.gl/photos/3fGHAuApwNyEU2Nt7
Minimumprijs: 25€
Optioneel meeneemprijs: 100€
Hoogste bod na x-aantal uur wint (opbod per € x): 120u (5d) (opbod per 5€)
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: enkel afhalen, gezien grootte/gewicht!
ooh. shiny.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Oei, geen interesse. Startprijs verlaagd naar een 6-pack Duvel! Opbieden per 6-pack kan dus ook... :lol:
ooh. shiny.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Ik vrees dat die niet meer te herstellen is Cloink. Had hetzelfde probleem met een workcentre... Die printer moet echt helemaal uiteen om dat probleem op te lossen (reken maar op een halve dag/dag werk) Enfin, ik had hem helemaal open en dan geen goesting meer om hem terug ineen te vijzen.
Moraal van het verhaal...geen 3rd party toner gebruiken (gaat jaren goed tot de leverancier andere toners binnenkrijgt en jij met vuile leds zit)
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Aha, da's inderdaad minder. :( Ok, dan gaat ie richting schroot! Tnx for info.
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”