Hmm sorry voor de late reply, (beetje té veel uitgeweest

)
Zoals meon reeds gevonden heeft is dit idd Advanced Guestbook die ik weetgraag heb aangeraden.
Weetgraag, wat die afbeeldingen betreft, vermoed ik dat je iets uit mijn uitleg overgeslagen hebt, of dat ik het vergeten vermelden ben. Je moet in de config.inc file je root-url aanpassen...
Admin\config.inc (line 59)
Uit de post van PiR² kan ik afleiden dat je het wel gedaan had maar een tikfoutje gemaakt had
Wat betreft die fout Unlink dat kunt ge oplossen door - zoals alweer meon zegt

- de map tmp op je ftp chmode777 te geven.
Dit doe je als volgt vb met WsFtp. Je selecteert de map tmp > rechtemuistoest > ftp-commands > chmod(unix) > en hier geef je 777 access dan zal je die warning niet meer krijgen! Sorry ik heb dit over het hoofd gezien tijdens de 'mini-manual' die ik u stuurde.
Wat die admin-account betreft moet je gewoon eens je ingelogged bent de naam veranderen, en een nieuw pwd kiezen en submitten. Je verandert gewoon hetgeen er staat. Zoals op de test-pages van mij staat daar admin en bij pwd sterrekes... ge wist dit gewoon allemaal en ge geeft in wat je wenst. Normaal zou dat geen probleem mogen geven.
Wat die install.php betreft... gewoon wissen na installatie en das geen probleem
PiR² die fout wordt niet gegenereerd door install.php die er al dan niet staat zenne.. bij mij op test staat em nog en heb fout opgelost door \tmp voldoende access te geven..
PiR², juist een opmerkingske.. is geen kritiek, maar als je een screenshot neemt om te posten op internet, ben je beter dat je die screenshot in een jpg of gif file steekt.. die bmp (dat is niet echt ideaal voor internet

) Kzie dat phpBB er een beke problemen mee heeft daarmee...
Weetgraag,
Hoop dat je weer een stapje verder bent