Daarom had ik dus een repair profiel...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Long story short.
Tijdens ons verlof alles uitgelegd, na de vakantie leek het wat trager, rond de 30mbit. Geen zorgen in gemaakt, DLM zal weer moeten passeren was mijn gedacht.
Van't weekend merkte ik toch op dat't downloaden nog wat vertraagd was, rond de 20mbit schommelde dat nog. En dat't mij ook al opgevallen was dat de verbinding af en toe eens uitgevallen was, netflix soms plots op prehistorische bitwaarden stond ipv 1080, tv dat wegviel. Repairprofiel?

Toch maar eens de bekabeling gecheckt. Zag al op de splitter dat daar vochtplekken op waren, en verbrande electronica geur. Een week of twee terug wel een klein waterlekje gehad, WC vlotter die het begeven had en niet bij stilgestaan dat daaronder in de kelder de NTP staat...
IMG_20160905_201154.jpg
Nieuwe NTP, nieuwe splitter en direct weer deftig resultaat

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”