Deze gaat aankondigen dat ze geleidelijk aan hun broekzakken wat groter gaan maken

[Topic afgesplitst]
Misschien stof voor een nieuw topic... waar steek je je smartphone ?woutervh schreef:Deze gaat aankondigen dat ze geleidelijk aan hun broekzakken wat groter gaan maken
onbestaande is...heist_175 schreef:Of omdat de keuze aan telefoons met een kleiner scherm en toch goeie specs niet zo groot is.
In een jeans valt de OP3 nog mee, al zittend kan die afhankelijk de strakheid van de broek eens ambetant beginnen doen.butskristof schreef: Binnen een maand stap ik waarschijnlijk echter over naar een OnePlus 3, benieuwd wat dat gaat geven..
OP3 (of andere gigantische telefoon-) gebruikers, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Goed te doen?
Al te veel mee zien mislopen. Zowel qua buigen door erop te zitten (iPhone 6 bv) als in het toilet vallen.Tim H. schreef:steeds achterzak...
Goed om weten, kan ik erop lettendecat schreef:In een jeans valt de OP3 nog mee, al zittend kan die afhankelijk de strakheid van de broek eens ambetant beginnen doen.
In een training of andere losse / vrijetijdsbroek is het een ramp. Telkens ik in de wagen stap ligt hij tussen de deur en zetel. Probeer er nu aan te denken maar toch...![]()
Heel juist, maar daar toch bestaan ze. Ik koop niets groter dan 4.6" of jonger dan 1 jaar. Na 1 jaar weet je namelijk of de custom rom community groot genoeg is en de kwaliteit ook aanvaardbaar is. Geen gezever met kinderziektes of bendgates. Kijk eens naar de Xperia Z1/Z3/Z5 Compact reeks. Voor mij hoeft het niet steeds het laatste nieuwe te zijn, maar gewoon performant in alledaagse zaken. Gamen doe ik dan ook niet.heist_175 schreef:Of omdat de keuze aan telefoons met een kleiner scherm en toch goeie specs niet zo groot is.
Mijn broer heeft er zo al eentje gesneuveld door snel in te stappen en zonder omzien de deur dicht te trekken. Instakilldecat schreef:In een training of andere losse / vrijetijdsbroek is het een ramp. Telkens ik in de wagen stap ligt hij tussen de deur en zetel. Probeer er nu aan te denken maar toch...