Telenetwifree

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
glda19
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 18 keer

In de Telenet winkel rade ze me telenetwifree aan om op Wi-Fi te gaan met de gsm. Maar merk dat het soms heel moeilijk is om verbinding te krijgen. Soms gaat tekenfilmserie beter. Hoe komt het dat het zo moeilijk verbinding te maken is.
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 173 keer

Natuurlijk is dat langzaam of gaat soms helemaal niet. Waar gaat het eigenlijk over?
Waar wil je op wifi? Bij jou thuis?
Dan moet je je eigen wifi netwerk nemen.
giolovin
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

glda19 schreef:Soms gaat tekenfilmserie beter.
Wat bedoel je hier precies mee? Als je onderweg/op verplaatsing bent, moet je wel op dezelfde plaats blijven of je verbinding valt weg. Dat is niet hetzelfde als mobiele data.

Het aantal gebruikers per WiFree is dan ook beperkt en het bereik hiervan is ook beperkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

giolovin schreef:moet je wel op dezelfde plaats blijven of je verbinding valt weg
En zelfs dan heb je niet altijd een perfecte verbinding... het is allemaal afhankelijk of er een Telenet klant in je omgeving zit (en z'n modem dan ook nog dicht bij de straatkant heeft hangen en niet ergens in een kelder). Kortom, soms heb je TN Wifree's die amper één blokje signaal geven en dan moet je er niet veel van verwachten.

Persoonlijk heb ik het trouwens uitstaan om twee redenen;
- Thuis connecteerd hij ook steeds op WiFree terwijl ik m'n eigen netwerk wil (nu ja da's een probleem van Windows Mobile)
- Ik kom ruimschoots toe met m'n 4G data welke gewoon veel sneller is als TN WiFree.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”