Op een remote locatie heb ik een Office&Go Maxi lijn. Bij de oplevering werd een document meegegeven waarin de wachtwoorden vermeld stonden. Hierop staat ook een wachtwoord om in te loggen op een Proximus fon hotspot. Echter lijkt Proximus fon deze code niet te aanvaarden..
Ik had deze graag gebruikt omdat ik voor een korte tijd op een locatie zit zonder internet (wel een hotspot in de buurt).
Op het document staat nog een @belgacomfon.be login vermeld, ik heb deze verandert naar @proximusfon.be maar deze neemt het systeem ook niet in. Ik connecteer naar ssid proximus fon en krijg ook de login pagina te zien.
Proximus melde mij dat het password te veranderen is via myproximus, maar daar kan ik niets terugvinden.
Proximus fon code werkt niet (Office&Go Maxi)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 71 keer
Nu soms lukt het , soms niet de reden hallo proximus ? ( ze willen u extra laten betalen via login pagina)joriz schreef:Op een remote locatie heb ik een Office&Go Maxi lijn. Bij de oplevering werd een document meegegeven waarin de wachtwoorden vermeld stonden. Hierop staat ook een wachtwoord om in te loggen op een Proximus fon hotspot. Echter lijkt Proximus fon deze code niet te aanvaarden..
Ik had deze graag gebruikt omdat ik voor een korte tijd op een locatie zit zonder internet (wel een hotspot in de buurt).
Op het document staat nog een @belgacomfon.be login vermeld, ik heb deze verandert naar @proximusfon.be maar deze neemt het systeem ook niet in. Ik connecteer naar ssid proximus fon en krijg ook de login pagina te zien.
Proximus melde mij dat het password te veranderen is via myproximus, maar daar kan ik niets terugvinden.
gebruik daarom de app free wifi master , en log van daar in op een hotspot of homespot.
deze linkt u altijd door naar de juiste inlog pagina in binnen en buitenland van eender wat.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
- Bedankt: 115 keer
- Recent bedankt: 1 keer
MyProximus > Mijn producten > WiFi hotspots > wachtwoord wijzigen + je moet zien dat wifi & hotspots zelf geactiveerd zijn bij de bbox waar dit account bij hoort.

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Via My Proximus kan je niet alleen een wachtwoord instellen, je kan ook je eigen @proximusfon.be login wijzigen.
Je kan dus best een nieuwe @proximusfon.be login aanmaken.
Voor de login ben je heel flexibel (1-30 tekens), voor het wachtwoord zijn er beperkingen (het moet exact 8 tekens lang zijn, minstens 1 letter en 1 cijfer).
Je kan dus best een nieuwe @proximusfon.be login aanmaken.
Voor de login ben je heel flexibel (1-30 tekens), voor het wachtwoord zijn er beperkingen (het moet exact 8 tekens lang zijn, minstens 1 letter en 1 cijfer).
Je vertelt er niet bij of je deze problemen ondervindt met de Proximus_AUTOFON (login via Smart WiFi) of Proximus_FON (login via een portal).joriz schreef:Echter lijkt Proximus fon deze code niet te aanvaarden..
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
- Bedankt: 49 keer
Ik connecteer naar ssid proximus_fon, daarna krijg ik de portal waar ik de username en passwoord ingeef welke op het document staat. Proximus_AUTOFON wil de code ook niet aanvaarden.
In MyProximus kan ik geen enkele optie terugvinden om de wifi code te wijzigen.
Op de digitale factuur staat wel het abonnement vermeld. Wanneer ik op producten & diensten klik vraagt men achter een telefoonnummer. Als ik hier het nummer ingeef van de classic line waar VDSL op actief staat krijg ik enkel de info te zien van deze lijn, geen VDSL abbo info.
In MyProximus kan ik geen enkele optie terugvinden om de wifi code te wijzigen.
Op de digitale factuur staat wel het abonnement vermeld. Wanneer ik op producten & diensten klik vraagt men achter een telefoonnummer. Als ik hier het nummer ingeef van de classic line waar VDSL op actief staat krijg ik enkel de info te zien van deze lijn, geen VDSL abbo info.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490