All-in-one printer/scanner/copier met sheetfeeder

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik zoek een all-in-one printer/scanner/copier met sheetfeeder functie en als het even kan, automatisch dubbelzijdig printen.

Huidige all-in-one laserprinter (Xerox) is begaaid door slechte (niet-Xerox) toners en aangezien we allen weten dat een nieuwe set toners ongeveer gelijk is aan de kostprijs van zo'n ding...

De nieuwe zou echter ook ingeschakeld worden om consequent alle post (facturen en belangrijke brieven) te digitaliseren. Zo'n sheetfeeder lijkt me wat dat betreft een must-have? En als het even kan ook Google Cloud Print aan boord, gezien het Android ecosysteem dat thuis draait. :-)

Iemand tips? Specifieke modellen als het kan, maar mag desnoods ook gewoon aanbeveling van merk zijn (ik neig naar bv. Brother of Epson?). Alvast bedankt! :beerchug:
ooh. shiny.
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 6 keer

Ik heb zelf nog geen last gehad met consumentenversies (genre < €300) van HP, Brother en Samsung.
Allen zijn jaren op rij (en nog steeds) voorzien van vervangtoner.

Als je én dubbelzijdig wil printen én automatisch dubbelzijdig wil scannen, kom je wel aan een budget van +€400.
Wij hebben onze Samsung all-in-one weggedaan voor een Brother all-in-one die dubbelzijdig kon printen. Maar voor een docfeed moesten we extra €150-€200 ofzo opleggen en dat vond ik te veel.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Als je veel gaat scannen... koop dan een aparte documentenscanner van Xerox. Ik kan dit niet meer missen na al het geklungel met feeders op verschillende aio
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Hier een HP Officejet Pro 8500 die aan alle eisen voldoet, ik gebruik 'm al een tijdje en hij bevalt.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
Bedankt: 394 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

http://www.brother.nl/printers/all-in-o ... fc-j6520dw

http://www.printabout.nl/printers/Broth ... AnjV8P8HAQ

Kan dubbelzijdig printen, maar niet scannen. Wel A3 scannen/printen! En nog betaalbaar.

Mijne ging wel na 2 weken stuk (scanner bleef hangen). Daar in Nederland gekocht, kreeg ik maar 1 jaar garantie van Brother België. Soit, naar Brother België gestuurd, en hij werkt terug netjes.

Dus als je hem voor zelfde prijs in BE kan kopen, zou dit doen. :-D

Print mooi, en verbruikt pak minder heb ik de indruk dan mijn vorige HP 5522 (iets goedkoper) Nog steeds de cartridges bij aankoop, en nog altijd 80-90% vol.
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Hier heel tevreden van een HP Color LaserJet MFP M477fdn.

Afbeelding
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Merci voor de suggesties!

Laatste vraagje: is zo'n dedicated document scanner echt zijn geld waard (t.o.v. zo'n sheetfeeder op een MFP) voor thuisgebruik?
ooh. shiny.
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Ja,
ten eerste scant die direct voor en achterkant, die dingen zijn dus een pak sneller dan een AIO
ten tweede heb je een pak minder vastlopers als je verschillende formaten bij elkaar duwt
en als bonus moet ik bij de mijne niet opnieuw beginnen als pagina 9 van 10 vastssteekt, wat bij mijn vorige scanners wel het geval was.

Een usb scanner + zwartwit of kleurlaserprinter is amper duurder, dus als je er plaats voor hebt kan ik dit alleen maar aanraden
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik gebruik een Canon MX925, een oud topmodel wat nu voor zo'n 130 euro nieuw te vinden is. Inkt 10 euro bij action en niet te ondersheiden van een 60 euro setje van canon.

Scannen, kopieren, fenomenaal goede kleurendruk en recto verso en uiteraard sheet feeder voor scannen.
Of hij het volume gaat aankunnen die je wenst te draaien is een andere vraag.

De kerel die hem aanbevool is zelf drukker van opleiding, en werkt nu in de audio sector.

Ik heb al HP officejet gehad en meerdere konica en HP lasers, en voorlopig wil ik voor small office niks anders meer dan canon. Heb nog twee kleinere MG5150's, maar die hebben geen feeder, wel leuk om mee te nemen naar hifi show of op reis.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”