Ik heb nieuw speelgoed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
De wagen is inderdaad tweedehands import, scheelde hem toch een deel € ivm de Belgische tweedehandsmarkt.
Ik stond wat sceptisch tegenover de riem, nu nog altijd want hij moet zich toekomstgewijs nog bewijzen. Het zou minder onderhoud vergen.
Als er een ketting op de fiets had gestaan had ik ter ook genomen. De versnellingen is wel nog ff zoeken. Ik kom van 21 naar nu 8 versnellingen. Met de 21 is het easy om de juiste verhouding te vinden en te blijven gaan, met 8 vergt het wat meer beenkracht.
maar dat zal wel wennen zeker.
Ik stond wat sceptisch tegenover de riem, nu nog altijd want hij moet zich toekomstgewijs nog bewijzen. Het zou minder onderhoud vergen.
Als er een ketting op de fiets had gestaan had ik ter ook genomen. De versnellingen is wel nog ff zoeken. Ik kom van 21 naar nu 8 versnellingen. Met de 21 is het easy om de juiste verhouding te vinden en te blijven gaan, met 8 vergt het wat meer beenkracht.

- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer

TV:

ISP:

Tel.:

- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Ik heb er (g)eendecat schreef:De wagen is inderdaad tweedehands import, scheelde hem toch een deel € ivm de Belgische tweedehandsmarkt.
Als er een ketting op de fiets had gestaan had ik ter ook genomen. De versnellingen is wel nog ff zoeken. Ik kom van 21 naar nu 8 versnellingen. Met de 21 is het easy om de juiste verhouding te vinden en te blijven gaan, met 8 vergt het wat meer beenkracht.maar dat zal wel wennen zeker.

Felt Brougham
PS: Mijn volgende auto zo ik ook importeren indien het prijsverschil groot genoeg is, doe je alles zelf of werk je samen met zo'n import firma die alles regelt?
Laatst gewijzigd door FunkStar 28 jul 2016, 22:18, in totaal 1 gewijzigd.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 114 keer
Al een idee waarvoor je ze gaat gebruiken?
Hier dient deze voor Spotify/webradio icm speakers dat bestuurbaar moet zijn vanaf meerdere apparaten zonder dat er telkens een pc moet opstaan of gsm constant moet streamen. De Spotify afspeellijsten werkten niet zo goed in Runeaudio dus is het Volumio geworden. Nu misschien nog de goedkoopste (2dehandse?) rpi vinden voor simpele afbeeldingen of slides te showen in een publieke ruimte en ik kan weer even voort.
ps het is mijn eerste rpi, waarschijnlijk overkill voor wat ik ermee wil doen maar als ik er later iets anders mee wil doen zal ik miss minder snel hinder ondervinden
Hier dient deze voor Spotify/webradio icm speakers dat bestuurbaar moet zijn vanaf meerdere apparaten zonder dat er telkens een pc moet opstaan of gsm constant moet streamen. De Spotify afspeellijsten werkten niet zo goed in Runeaudio dus is het Volumio geworden. Nu misschien nog de goedkoopste (2dehandse?) rpi vinden voor simpele afbeeldingen of slides te showen in een publieke ruimte en ik kan weer even voort.
ps het is mijn eerste rpi, waarschijnlijk overkill voor wat ik ermee wil doen maar als ik er later iets anders mee wil doen zal ik miss minder snel hinder ondervinden

TV:

ISP:

Tel.:

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 21 keer
- Recent bedankt: 1 keer
oortjes weeral kwijt voor de miljoenste keer. Ben fan van superlux en mijn vorige LG maar wil nu toch volume controle hebben.
Dus de Xiaomi Piston 3 Earphone 2015 is onderweg
(en ligt eigenlijk veel onder mijn budget, dus hopen dat het deftig is)
Orzly cases en screenprotector voor one plus 3 zijn net binnen. Die laatste moet ik nog plakken. Diegene die er reeds op zit van fabriek heeft vlug krassen
.
USB C kabel gekocht, Syncwire met levenslange garantie ... ik vind die sleeved kabels toch allemaal wat te stijf eigenlijk. Toch nog wat neopreen kabeltjes bijkopen.. iemand goed merk?
Dus de Xiaomi Piston 3 Earphone 2015 is onderweg

Orzly cases en screenprotector voor one plus 3 zijn net binnen. Die laatste moet ik nog plakken. Diegene die er reeds op zit van fabriek heeft vlug krassen

USB C kabel gekocht, Syncwire met levenslange garantie ... ik vind die sleeved kabels toch allemaal wat te stijf eigenlijk. Toch nog wat neopreen kabeltjes bijkopen.. iemand goed merk?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Ik ga eens proberen een RetroPi handheld te maken, maar ik moet het in stukjes doen want mag niet alles tegelijk aanschaffen met de verbouwingenJoskeVermeulen schreef:Al een idee waarvoor je ze gaat gebruiken?

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Ga je veel plezier aan beleven. Ikzelf rij een blauwe Naxos. Kijk zeker even op Fiatbarchetta.nl voor nuttige tips ivm onderhoud etc.kamiel schreef:Een fun autootje gekocht![]()
-
- Elite Poster
FunkStar schreef: PS: Mijn volgende auto zo ik ook importeren indien het prijsverschil groot genoeg is, doe je alles zelf of werk je samen met zo'n import firma die alles regelt?
Wij hebben alles laten doen. Ons vorige wagen ging in panne vallen en het moest redelijk snel gaan.
Er werd iemand ingeschakeld om alles te regelen. Van transport per vrachtwagen tot inschrijving bij DIV, wij moesten enkel de verzekering voorzien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Nu nog je username veranderen van decat naar dedpfdecat schreef:Wij hebben ons ook eens laten gaan. Een fiets voor hem, een fiets voor haar, en een wagen voor beide;

Ziet er een leuke auto uit, manueel of DSG?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 94 keer
de mijne ziet dat ook niet zittenZorba schreef:Een vrouw die automatische versnellingsbak niet ziet zitten?! Straf!
Heel mooie fiets trouwens!
nadat ze 1 keer met de wagen heeft gereden en het koppelpedaal intrapte toen ze wou parkeren
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
ibood heeft geleverd!
Scorpio dat is nog veel te ver weg, tegen dan verpats ik de deze en dan koop ik die dan wel.
Scorpio dat is nog veel te ver weg, tegen dan verpats ik de deze en dan koop ik die dan wel.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- MClaeys
- Elite Poster
Hola, hij heeft toch smaak!selder schreef:ibood heeft geleverd!
2016-07-29 13.45.46.jpg

- selder
- Moderator
Kameraad werkt bij Xbox, dus euh ... "allemaal", nu net bezig met Forza 6
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- MClaeys
- Elite Poster
Alle Microsoft Studio games dan, want dat zijn helaas de enige waar ze daar met pakken gemakkelijk aan geraken. Voor andere games veel strenger tegenwoordig (ik ken er daar ook een paar).
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Vroeger ja, maar dat zal stilletjes gaan uitsterven met de EURO4 normendecat schreef:
decat: onlangs pas ergens gezien dat dit in het motortuningmilieu een redelijk veel gebruikte term is.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
Ik heb ook zo'n meter, in action gekocht voor 2 of 3 euro ...Tomby schreef:
- selder
- Moderator
Idd, een halve centimeter dik pak gekregen met leaflets met codes op, maar er zat bijvoorbeeld ook de laatste NFS bij...MClaeys schreef:Alle Microsoft Studio games dan, want dat zijn helaas de enige waar ze daar met pakken gemakkelijk aan geraken. Voor andere games veel strenger tegenwoordig (ik ken er daar ook een paar).
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1196 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Wie schakel je voor zoiets in?decat schreef:Wij hebben alles laten doen. Ons vorige wagen ging in panne vallen en het moest redelijk snel gaan.
Er werd iemand ingeschakeld om alles te regelen. Van transport per vrachtwagen tot inschrijving bij DIV, wij moesten enkel de verzekering voorzien.
Ik heb ook al zotte prijsverschillen zien passeren, maar geen idee hoe eraan te beginnen

(het is nu nog niet nodig, maar mss ooit wel)
-
- Elite Poster
Via een firma genaamd Import Auto Advies.
Door Google bij hen terecht gekomen, op Facebook stonden er goede recensies.
Je kan het ook allemaal zelf doen, naar het schijnt is het niet zo moeilijk. Als de verkoper wat meewerkt voorziet hij de wagen van Duitse export platen + verzekering. Daarna douane en keuring + import in Belgie regelen. Het staat allemaal mooi op het internet uitgelegd bv op autoforum, just google 'duitse wagen importeren' = eerste hit.
http://www.autoforum.be/showthread.php? ... rteren-hoe
Echter in dit alles kruipt redelijk wat tijd + conge nemen, zelf transport of ophaling regelen.
Totale kost lag rond de 1000 eur, wagen stond op 500 km. Als ik zie wat wij op het werk voor repatrieringen in groepstransport betalen valt die kost nog redelijk mee.
Door Google bij hen terecht gekomen, op Facebook stonden er goede recensies.
Je kan het ook allemaal zelf doen, naar het schijnt is het niet zo moeilijk. Als de verkoper wat meewerkt voorziet hij de wagen van Duitse export platen + verzekering. Daarna douane en keuring + import in Belgie regelen. Het staat allemaal mooi op het internet uitgelegd bv op autoforum, just google 'duitse wagen importeren' = eerste hit.
http://www.autoforum.be/showthread.php? ... rteren-hoe
Echter in dit alles kruipt redelijk wat tijd + conge nemen, zelf transport of ophaling regelen.
Totale kost lag rond de 1000 eur, wagen stond op 500 km. Als ik zie wat wij op het werk voor repatrieringen in groepstransport betalen valt die kost nog redelijk mee.
- selder
- Moderator
Kopt pas in September uit dacht ik... Wat ik leuk vond in de 2 is het verassingselement "ik heb nog een coole race voor u, ze zijn sneller, maar hun draaicirkel is groter", en dan blijkt dat je tegen jets moet racenMClaeys schreef:Forza Horizon 3 hoop ik snel te ontvangen, den 2 was ook wel wijs.

- selder
- Moderator
must ... resist...
1 x Logitech G920 for Xbox One + PC €359.10
1 x Playseat® Forza Motorsport €359.10
1 x Logitech G920 for Xbox One + PC €359.10
1 x Playseat® Forza Motorsport €359.10
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
AVM FRITZ! WLAN USB Stick AC 430 Edition International om mijn Sonos te bedienen vanaf mijn LAN only desktop PC.

Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
- Dafke
- Elite Poster
Naar aanleiding van dit topic: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... =koffiezet
deze volautomaat gekocht en net de eerste kopjes gezet!
https://www.bol.com/nl/p/longhi-magnifi ... country=BE
Lekker! Heb nu nog maar de simpele DE bonen, maar ben van plan de Lavazza Gold te halen..
deze volautomaat gekocht en net de eerste kopjes gezet!
https://www.bol.com/nl/p/longhi-magnifi ... country=BE
Lekker! Heb nu nog maar de simpele DE bonen, maar ben van plan de Lavazza Gold te halen..
-
- Elite Poster
Proficiat!
Zalig toestel, staat hier ook.
Als ik me goed herinner zijt ge van mijn streek.
In Walshoutem verkopen ze super bonen, wekelijks vers gebrand en goedkoop.
http://www.mijnstad-online.be/mijnzaak- ... koffie-noe
De Fortissimo is een aanrader.
Zalig toestel, staat hier ook.

Als ik me goed herinner zijt ge van mijn streek.
In Walshoutem verkopen ze super bonen, wekelijks vers gebrand en goedkoop.
http://www.mijnstad-online.be/mijnzaak- ... koffie-noe
De Fortissimo is een aanrader.
- Dafke
- Elite Poster
Aha! Bedankt voor de tip!! Heb in Overwinden gewoond, nu gebouwd sinds 3 jaar in Neerlinter, dus idd in de buurt 
Edit: ah Noé! Diene kwam vroeger met zijn auto'ke toen ik nog maar ne pagadder was bij mijn oma de bonen leveren aan huis!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Edit: ah Noé! Diene kwam vroeger met zijn auto'ke toen ik nog maar ne pagadder was bij mijn oma de bonen leveren aan huis!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Houder voor de iPhone op de fiets. Misschien nog een tip voor selder 
Perfecte houder, zit zeer vast en zonder schroeven te monteren. De cover valt nog mee en de waterdichte bescherming is een zeer leuk pluspunt !
Model: QuadLock Bicycle kit for iPhone 6/6s

Perfecte houder, zit zeer vast en zonder schroeven te monteren. De cover valt nog mee en de waterdichte bescherming is een zeer leuk pluspunt !
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 96 keer
Staat ook al een tijdje op mijn radar. Valt dat eigenlijk nog allemaal goed af te lezen op een gsm op zonnige dagen? Voor mij zou het vooral dienen op een gewone fiets, eerder recreatief dus grotere kans dat de zon dan schijnt 

- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Nee, als er echt veel zon op staat is dat moeilijker af te lezen, zoals met alle smartphones. Mij is het vooral te doen omdat voor de tracking apps (runtastic ftw) en bij pauzes muziek en/of email.bollewolle schreef:Staat ook al een tijdje op mijn radar. Valt dat eigenlijk nog allemaal goed af te lezen op een gsm op zonnige dagen? Voor mij zou het vooral dienen op een gewone fiets, eerder recreatief dus grotere kans dat de zon dan schijnt
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1074 keer
- Bedankt: 677 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Vallen zonnepanelen ook onder speelgoed? Die heb ik morgen 

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
En hoe ziet dat exact vast ? Speciale cover ?Sasuke schreef:Houder voor de iPhone op de fiets. Misschien nog een tip voor selder