Windows 10 verjaardagsupdate 1 augustus

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

nickz schreef:Dit is dus weer een 'vernieuwing' die ons wordt opgedrongen en waar de gebruiker geen keuzevrijheid in heeft.
Je kan natuurlijk niet voor iedereen goed doen en dingen ook niet eindeloos configureerbaar maken.

Misschien is dit voor jou niet perfect maar wel voor vele andere... geef feedback aan Microsoft zou ik zeggen.

Trouwens in heb lange tijd het start menu gemist maar nu gebruik ik al lange tijde Win+S.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Nu nog mooier!! Ik wil m'n computer uitschakelen, dus ik klik op 'afsluiten', maar kom steeds terug op het login-scherm terecht! Microsoft, TEST uw software a.u.b. grondig genoeg alvorens het de wereld in te sturen! Voor een professioneel bedrijf en het meest gebruikte besturingssysteem ter wereld is dit absoluut niet acceptabel!! :-x

EDIT: probleem omzeild door 'snel opstarten' uit te schakelen in energiebeheer. Ik heb de indruk dat er te veel druk was om deze update nu reeds uit te brengen vanwege de benaming 'anniversary update' en het eenjarig bestaan van Windows 10. Conclusie: stop met die idiote namen en breng updates pas uit wanneer ze volledig op punt staan!
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Daarom heb ik ook gewacht tot verleden week om te updaten van W8.1 naar W10.
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Ik heb niet graag recente mappen, documenten,... maar alleen mijn vast gepinde mappen als ik rechtsklik op de verkenner, Is 1 van de eerste dingen die ik bij Windows 10 heb aangepast in de explorer settings. Nu na de update stond alles terug default, na een kijkje te nemen in dezelfde settings stonden de vinkjes nog altijd af (zoals ik dit aangepast had), ik heb deze dus even moeten aanvinken en dan terug uitvinken om mijn oud resultaat terug te krijgen.

Lijkt simpel op te lossen maar settings die verkeerde waarden weergeven daar heb ik echt een HEKEL aan...
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

M'n audiokaart heeft eveneens de geest gegeven... weer geen geluid meer :(

Heb m'n drivers weer allemaal moeten deleten en opnieuwe laten detecteren... blijkbaar iedere keer prijs bij een "grote" upgrade alsof ze intern gans de boel resetten :evil:
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

Daar zit hem het verschil tussen de update automatisch laten binnenkomen, en het forceren via dat downloadbaar tooltje...

Die tool is niet meer of minder dan de originele windows 10 upgrade assistant, en die gaat dus idd gewoon een upgrade install doen alsof je van windows 7/8/8.1 naar windows 10 gaat...

Verschil hier mooi kunnen zien tussen desktop en laptop. Desktop kreeg hem binnen via update, no biggy, laptop gedaan via die assistant, en dan mag je idd terug manueel drivers gaan installeren (ondermeer.).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Was inderdaad een geforceerde upgrade via de assistant.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”