Maar als mijn technische kennis mij niet in de steek laat kan ik mijn huidige router met ingebouwde adsl modem niet meer gebruiken ? de scarletbox heeft ingebouwde modem .. MOET ??? je die gebruiken of kan ik mijn huidige router blijven gebruiken (deze heeft geen WAN poort , enkel aansluiting voor telefoonkabel en 4 ethernetuitgangen ). Anders zou het betekenen dat ik mijn telefoonlijn naar boven kan vervangen door UTP en mijn adslrouter kan wegsmijten (bij wijze van spreken) en vervangen door een cable/dsl exemplaar.
Dit zou me dus buiten die scarletbox van 99 € (1 maand inbegrepen) dus nog een 33 € nieuwe router + diene kabel
Ergens zou het dus leuk zijn moest ik de modem ingebouwd in de scarletbox niet gebruiken en box+adslrouter van boven aan de telefoonstekker hangen en de telefoon dan aan de scarletbox ... Maar kan dit wel (er gaan immers 2 apparaten willen synchroniseren en mssn ook 2 apparaten inloggen enz...)
Momenteel is mijn configuratie
Telefoon staat beneden dicht bij stekker - 2de telefoonkabel naar boven waaruit het via een router met ingebouwde adslmodem via utp naar zowat elke pc boven gaat (netjes volgens de voorwaarden van scarlet .. 4 pcs