BBOX2 Port forwarding setting niet weggeschreven

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Tom16
Starter
Starter

Kan iemand me verder helpen bij wat fout loopt bij port forwarding aub? Ik probeer een poort open te zetten voor een bijkomende IP camera op een BBOX2, maar de instellingen worden niet weggeschreven. Voor een eerste camera is de poort blijkbaar automatisch aangevuld/opengezet, voor een tweede camera gebeurt het niet automatisch en probeer ik het dus manueel.
Ik heb de procedure om poorten open te stellen opgezocht en doe dit volgens mij op de correcte manier. Advanced Setting -> LAN Servers -> New Entry:
'Server Name' : vb Camera
'Access Activated' op Yes
'Public Start Port': vb 8084 (ook reeds met verschillende nummers poorten geprobeerd)
'Public End Port' op zelfde poort 8084
'Protocol' op TCP
'LAN Start Port' op zelfde poort 8084
'Local IP Address' op vb 192.168.1.206 (vast IP adres dat ik aan de camera heb toegekend)
Tenslotte op 'Apply' klikken
Om de een of andere reden wordt de opengestelde poort, niet opgenomen in de lijst nadat ik Apply klik. Hij (b)lijkt die dus niet weg te schrijven.
De settings in de camera staan juist, Intern de camera benaderen lukt wel via 192.168.1.206:8084. Als ik met Open Port Check Tool check (ook vanop een wifi netwerk van een vriend) blijkt de poort gesloten te blijven.
Reeds verschillende poort-nummers geprobeerd, maar op Apply klikken schrijft blijkbaar geen instellingen weg naar de BBOX2.
Alle advies is welkom!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”