hoe inloggen op nieuwe eurodocsis 3.0 modem

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
U4Dub
Starter
Starter

Heb al 192.168.1.1 of 192.168.0.1 geprobeerd, krijg maar geen username/pw scherm te zien.
Zou iets aan de pptp instellingen willen veranderen, en daarvoor is het mijn telenet scherm niet genoeg.

Mvg
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
Bedankt: 231 keer
Recent bedankt: 3 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Gaat niet lukken bij Telenet: van zodra de coax aangesloten is, wordt de interface dichtgetimmerd en moet je via Mijn Telenet.
Als de coax niet aangesloten is, zou je iets van interface kunnen krijgen op 192.168.100.1 (iirc), maar ik vrees dat dat weinig zoden aan de dijk zal zetten.
Computer(k)nul
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 766 keer
Recent bedankt: 5 keer

Coax afsluiten, rebooten, en dan vind je voor sommige modellen op 192.168.100.1 de interface.
Ben je uiteraard niks mee (behalve puur uit interesse), want de telenet firmware is nog niet opgestart dan.
Eenmaal coax aangesloten en telenet firmware gepushed kan je niet meer in je modem.

Heb je issues met PPTP? Misschien kunnen we het hier anders oplossen?

Als het niet gaat via mijn telenet, gaat het spijtig genoeg helemaal niet vrees ik.
Ik ga er ook vanuit dat je de modem/router combi bedoelt?
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
Bedankt: 231 keer
Recent bedankt: 3 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Ik sluit me aan bij ITnetadmin: als je een HGW hebt, moet je via Mijn Telenet de configuratie maken, als je een modem-only hebt, dan zou je op 192.168.100.1 een interface moeten vinden, zolang de coax niet insteekt.
Computer(k)nul
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”