Heb al 192.168.1.1 of 192.168.0.1 geprobeerd, krijg maar geen username/pw scherm te zien.
Zou iets aan de pptp instellingen willen veranderen, en daarvoor is het mijn telenet scherm niet genoeg.
Mvg
hoe inloggen op nieuwe eurodocsis 3.0 modem
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 231 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Gaat niet lukken bij Telenet: van zodra de coax aangesloten is, wordt de interface dichtgetimmerd en moet je via Mijn Telenet.
Als de coax niet aangesloten is, zou je iets van interface kunnen krijgen op 192.168.100.1 (iirc), maar ik vrees dat dat weinig zoden aan de dijk zal zetten.
Als de coax niet aangesloten is, zou je iets van interface kunnen krijgen op 192.168.100.1 (iirc), maar ik vrees dat dat weinig zoden aan de dijk zal zetten.
Computer(k)nul
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Coax afsluiten, rebooten, en dan vind je voor sommige modellen op 192.168.100.1 de interface.
Ben je uiteraard niks mee (behalve puur uit interesse), want de telenet firmware is nog niet opgestart dan.
Eenmaal coax aangesloten en telenet firmware gepushed kan je niet meer in je modem.
Heb je issues met PPTP? Misschien kunnen we het hier anders oplossen?
Als het niet gaat via mijn telenet, gaat het spijtig genoeg helemaal niet vrees ik.
Ik ga er ook vanuit dat je de modem/router combi bedoelt?
Ben je uiteraard niks mee (behalve puur uit interesse), want de telenet firmware is nog niet opgestart dan.
Eenmaal coax aangesloten en telenet firmware gepushed kan je niet meer in je modem.
Heb je issues met PPTP? Misschien kunnen we het hier anders oplossen?
Als het niet gaat via mijn telenet, gaat het spijtig genoeg helemaal niet vrees ik.
Ik ga er ook vanuit dat je de modem/router combi bedoelt?
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
- Bedankt: 231 keer
- Recent bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Ik sluit me aan bij ITnetadmin: als je een HGW hebt, moet je via Mijn Telenet de configuratie maken, als je een modem-only hebt, dan zou je op 192.168.100.1 een interface moeten vinden, zolang de coax niet insteekt.
Computer(k)nul