Hallo,
ik moet op zoek gaan naar een nieuwe laptop (pijp aan maarten gegeven). Hij dient enkel maar voor onderweg wat zaken op te zoeken op internet, en om bestanden van stick op te slaan op harde schijf. Er zou wel windows op moeten draaien, en minstens 13".
Nu ben ik dus op zoek naar iets wat goedkoop is (minder dan €400-500) , zeer licht van gewicht (minder dan 1,5kg) , en zeer dun. Wat kunnen jullie mij aanraden?
Laptop vervangen
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 233 keer
- Recent bedankt: 2 keer
heist_175 schreef:Een smartphone?
Een tablet?
Smartphones worden groot, maar eentje van 13" heb ik nog nooit gezien...Teebee schreef:Er zou wel windows op moeten draaien, en minstens 13".

- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Kan perfect op een smartphone of tablet, dacht ik zoHij dient enkel maar voor onderweg wat zaken op te zoeken op internet, en om bestanden van stick op te slaan op harde schijf

-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 233 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Haha, ik bedoelde dat de TS gezegd heeft dat er Windows op moet draaien en minimum 13" moet zijn... Mooie toepassingen zoals tablet en chromebook maar deze voldoen niet aan de 'eisen' van de TS...
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Sorry van de te late reactie (arbeidsongeval gehad, lichtjes onbeschikt geweest).
Ik heb nog een 1+1 (groot genoeg scherm) en de eerste Nexus 10 (nog altijd tevreden van), maar was echt op zoek naar een volwaardige laptop waarop ik kan werken, zonder teveel kosten (die HP kost al €699, wat teveel is voor hetgene dat ik er mee wil doen).
Ik weet dat de voorwaarden (zeer licht en dun) waaraan voldaan moeten worden, het niet gemakkelijk maken om goedkoop te blijven, maar ben wel op zoek.
Enige tablet die ik wou overwegen was een surface Pro, maar die dingen zijn zo duur dat ze jammer genoeg niet binnen het budget vallen
Ik heb nog een 1+1 (groot genoeg scherm) en de eerste Nexus 10 (nog altijd tevreden van), maar was echt op zoek naar een volwaardige laptop waarop ik kan werken, zonder teveel kosten (die HP kost al €699, wat teveel is voor hetgene dat ik er mee wil doen).
Ik weet dat de voorwaarden (zeer licht en dun) waaraan voldaan moeten worden, het niet gemakkelijk maken om goedkoop te blijven, maar ben wel op zoek.
Enige tablet die ik wou overwegen was een surface Pro, maar die dingen zijn zo duur dat ze jammer genoeg niet binnen het budget vallen
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
in die prijsvork ga je toch naar €450 moeten klimmen als je een Intel i3 of AMD A6 wil...
Lagere prijzen: Atom, Celeron en Pentium.... Maar misschien is dat voldoende voor jou.
ik begin meestal met een search op Coolblue en Tones om het actuele aanbod wat te kennen.
succes ermee!
Lagere prijzen: Atom, Celeron en Pentium.... Maar misschien is dat voldoende voor jou.
ik begin meestal met een search op Coolblue en Tones om het actuele aanbod wat te kennen.
succes ermee!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Het is op 02/07 weer laptopdag bij Tones, dan kan je vaak een laptop kopen aan bijna de inkoopprijs. Wie weet kan je zo nog een iets duurder model scoren dat toch binnen budget valt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Onmogelijk voor die prijs zeker indien windows lic inbegrepen is. Voor die prijs ga je (nieuw) hooguit een dikke trage en lage beeldschermresolutie vinden en hij zal nog vrij zwaar zijn ook.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1