WANNEER HERLADEN ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
janbal
Starter
Starter

Ik heb een gsm met een prepaidkaartje van proximus. Ik gebruik die zeer weinig en heb dus altijd meer beltegoed dan ik ooit kan opdoen. Maar toch moet ik voor een bepaalde datum herladen, want anders vervaLt dat prepaidkaartje en dan zit ik weer met die problemen dat ik voor een voldongen feit sta dat ik blijkbaar niet meer kan bellen wanneer het eens echt nodig is + dat ik weer met een ander nummer nummer zit als ik een nieuw prepaidkaartje heb en zo. Ik heb die miserie al eens meegemaakt en ik had nu opgeschreven voor welke datum ik moet herladen, maar ik ben het papiertje kwijt. Ik heb wel op internet gevonden hoe men het beltegoed kan opvragen (#120#), maar weet iemand hoe ik kan te weten komen voor welke datum ik moet herladen om te vermijden dat het kaartje vervalt ? En weet er ook iemand of dat herladen jaarlijks of half jaarlijks dient te gebeuren ?
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

#121# of bel 1911

5 EUR herladen is 1 maand gelding
Alles vanaf 10 EUR herladen is 12 maanden geldig
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

En je opgespaard beltegeod kan je natuurlijk omzetten in herlaadkaartjes via beltegoed.nl ...
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 233 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Of je kijkt even naar volgende alternatieven (na bv beltegoed opgebeld via betaallijn.be)
- Telenet Prijs volgens verbruik (voorlopig nog Orange netwerk)
=> Bellen: € 0,15/min
=> Sms sturen: € 0,07
=> Surfen: € 0,10/MB
=> Eenmalige activatie: € 5

- Base B-0
=> Bellen: 0,25 €/MIN
=> Sms'en: 0,10 €/SMS
=> Surfen: 0,10 €/MB

- Dommel Mobile Freedom
=> Bellen: €0.05/ min
=> Sms'en: €0.02/ sms
=> Data: €0.02/ MB

Dit lijkt mij voor jou interessanter. Bij deze providers betaal je enkel wat je verbruikt.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”