Synchronisatiesnelheid varieert en is niet stabiel

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
ScARaV
Starter
Starter
Contacteer:

Mja, mn adsl lijn liep voor de skynets updates aan 800Kbps,
vroeg 's morgens aan 1.1Mbps

Nu: schommelt tussen de 768Kbps <->1.7Mbps
Bij deze laatste valt hij wel geregeld uit en geeft aan dat "lijn wordt geïnitialiseerd
:eek:

Eddited by Sub Zero
Ik heb je post verplaatst omdat het niet echt iets te maken heeft met het upgraden van de DSLAM's.Er zijn reeds genoeg topics open in het forum allerlei.
***********The matrix is everywhere, all around us, even in this very room. You can see it when you go to church, look at the window or go to work. It's the world that has been pulled over our eyes to blind us from the truth.***********
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik denk dat de afstand van bij jou thuis naar de centrale te groot is. Dat zou dan toch het variëren van de snelheid verklaren en het verliezen van synchro. Als je het zeker wilt weten, dan bel je best eens naar de helpdesk en vraag je naar de afstand. Als deze niet te ver blijkt, dan laat je best je lijn eens uitmeten. Ik kan niet direct nog een andere mogelijke verklaring vinden voor je probleem.

Cheers
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik ging dus ook net je post verzetten maar SubZero was me voor. Heb Edit beetje aangepast.

Scarav, ik vermoed net hetzelfde als Subzero. Als je voorheen op 1.1Mpbs niet de max. snelheid haalde, zal je waarschijnlijk nu te ver zitten voor 3.3Mbps. Kan je even je synchronisatie snelheid nakijken?
Synchroniseert die aan 1.7?? Strange.

Indien je problemen meldt, best voldoende gegevens verstrekken zoals Modem, versie, os, en in dit geval je effectieve synch, snelheid. En eventuele relatieve testen van download.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”