Sinds ik mijn Tompson 330 USB modem heb aangesloten op mijn nieuwe pc, is Skynet adsl supertraag geworden. ik heb windows XP professional SP1
Wanneer ik SP 2 probeer te downloaden, zit ik na 5minuten amper aan 1MB..
ook sites laten soms minutenlang op zich wachten om te openen
Ik dacht dat ik mss over de limiet zat, maar ik heb amper 1,25GB verbruikt deze maand..heeft er iemand hier mss een oplossing voor?
modem herinstalleren helpt niet btw
Supertrage ADSL Skynet
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Vergeet die USB spullen... en koop een Speedtouch 510 met ethernetpoort.HeRNiA schreef:Sinds ik mijn Tompson 330 USB modem
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Het kan ook zijn dat de site van Windows Update wat teveel belast is, dit had ik vorige week ook (updaten aan 30 kbyte/sec)... En inderdaad, het is aan te bevelen dat je een goeie router koopt in plaats van zo'n usb spullen. (SpeedTouch 510 roels
)

Ik heb de indruk dat er de laatste tijd serieuze snelheidsproblemen zijn bij Skynet. Mijn ADSL-go abonnement werd geupgrade naar 4.6 mbit, maar in werkelijkheid heb ik de indruk dat alles alleen maar trager gaat.
Mail checken duurt langer, downloaden gaat trager, ... en ik moet zeggen dat ik tot voorheen altijd een perfecte lijn had. Nooit problemen gehad. Ik denk dan ook dat het dit keer niet aan mijn lijn ligt, of evenmin aan de hardware (Eicon USB-modem). Ook het uitmeten van de lijn zal wel geen aarde aan de dijk brengen.
Kunnen ze bij Skynet niet zorgen voor stabiele verbinding ??? 'k wordt er echt wanhopig van. Mijn faktuur blijft anders wel stabiel hoor.
Mail checken duurt langer, downloaden gaat trager, ... en ik moet zeggen dat ik tot voorheen altijd een perfecte lijn had. Nooit problemen gehad. Ik denk dan ook dat het dit keer niet aan mijn lijn ligt, of evenmin aan de hardware (Eicon USB-modem). Ook het uitmeten van de lijn zal wel geen aarde aan de dijk brengen.
Kunnen ze bij Skynet niet zorgen voor stabiele verbinding ??? 'k wordt er echt wanhopig van. Mijn faktuur blijft anders wel stabiel hoor.
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Eicon Diva ADSL USB-modem? Zo een zwart, plat speelgoeddoosje?Kartouch schreef: Ik denk dan ook dat het dit keer niet aan mijn lijn ligt, of evenmin aan de hardware (Eicon USB-modem).

Vervangen... Die zijn al redelijk oud en officieel maar getest en goedgekeurd tot 2.2 Mbit. Ik had er ook zo eentje, maar toch vervangen door speedtouch 510.
Cheers
Ik heb dat ook al in overweging genomen. Mijn idee is om weldra een nieuwe PC bij te kopen en dan te gaan netwerken. Nu heb ik nog niet beslist wat ik ga doen. D-Link modem en router kopen, Linksys overwegen, of US-Robotics ...
Op het forum lees ik veel over de Speedtouch-familie ... wat zijn de aanraders ??? In elk geval is dat speelgoeddoosje idd wel ver afgeschreven.
Op het forum lees ik veel over de Speedtouch-familie ... wat zijn de aanraders ??? In elk geval is dat speelgoeddoosje idd wel ver afgeschreven.
qua modem zou ik niet weten wat aan te raden, maar als router (je sprak over netwerk) kan ik belkin zeker aanraden...
ik heb er een wifi-router van en die werkt perfect...
ciao
s
ik heb er een wifi-router van en die werkt perfect...
ciao
s
There are two types of planes : Fighters and Targets 

-
- Pro Member
Tja, ieder z'n mening daarover... Ik had via m'n werk een Belkin wireless router, en dat ding werkt slechts min of meer naar behoren sinds ik er de firmware van een identiek SMC-toestel opgezet heb. Voordien random disconnects van clients, geen IP verkrijgen en het toestel elke dag resetten omdat de ADSL-connectie verdwenen was...stephan schreef:maar als router (je sprak over netwerk) kan ik belkin zeker aanraden...
s