adsl download uopgrade

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 29 keer

ben nu met xs4all en heb adsl performer 4, als ik ga zien op hun website is dat al tegen 4Mbit/s. Zit ik nu werkelijk al op 4Mbit of moet ik wachten tot mijn lijn aangepast is. Volgens de belgacomsite gebeurt het hier (016/tienen) tussen 13/4 en 30/4)
Gast

verhoging van de snelheid van adsl bij belgacom is alleen belgacom adsl bij andere providers hebben hun eigen snelheid
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Wel, die snelheidsverhoging geldt voor alle turboline ISP's. En ik dacht dat XS4ALL daar bij was. Dus kijk even de synchsnelheid na op je modem. Als deze nog geen 4Mbit is, dan zal je inderdaad moeten wachten tot die periode waarin Belgacom de snelheid aanpast.

Cheers
Afbeelding
Gast

en waar lees ik de synschsnelheid af op mijn modem?? Rechtbeneden op het scherm staan wel een icoontje (2kleine monitors die af en toe knipperen) met als status Snelheid : 10,0Mbps
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Ik gok dat je dan een ethernetmodem hebt. Je kan dan de synchsnelheid aflezen in de webinterface van je modem. Je moet maar eens in je handleiding kijken hoe je daar naartoe surft.

Cheers
Afbeelding
DiViNO
Plus Member
Plus Member

XS4ALL zijn die ni bij KPN?

komt er bij scarlet ook een verhoging dan? :)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”