Hey,
Ik heb gebruik al enkele jaren prepaid "Generation Connect AR 20". Een maandelijkse herlading van 20 euro geeft me 2GB data, 2000 SMS en 20 euro belkrediet à 0.25 euro/min.Enkele jaren geleden was dit zowat de interessantste (data)bundel bij Proximus.
Deze databundel vervalt na elke maand maar het belkrediet wordt 1 jaar behouden en dus maandelijks aangevuld.
Er loopt een automatische herlading elke maand waardoor het eerder op een abonnement lijkt.
Voor dagelijks gebruik is dit voor mij een prima bundel maar ik zou graag een betaalbaar datatarief gebruiken op vakantie in de EU.
Smart+25 abonnement geeft me dezelfde 2GB datavolume voor 5 euro meer per maand maar lijkt mij interessanter qua belvolume à 300 minuten per maand en 6 eurocent per MB in het buitenland.
Is deze Smart+25 werkelijk een goede keuze voor zowel binnenlands als buitenlands gebruik met als hoofdgebruik data en in iets mindere mate telefoon.
Dank voor uw info.
tarief vraag
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1180 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Scarlet rekent geen roamingkosten aan
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/
"Hot" met 2Gb data is €23

https://www.scarlet.be/nl/postpaid/
"Hot" met 2Gb data is €23

GEEN roamingkosten meer
Naar de zon, naar de bergen of een citytrip? Gebruik je abonnement op dezelfde manier in de Europese Unie als in België.
Bel, sms en surf in volgende landen aan dezelfde prijs en dezelfde voorwaarden als in België:
Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (inclusief: Guyana, Guadeloupe, Martinique, Monaco, Reunion, St Barthelemy, St Martin), Griekenland, Hongarije, Ierland, Ijsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk (inclusief: Gibraltar), Zweden.
De oproepen en sms’en vanuit België naar het buitenland worden gefactureerd aan de internationale tarieven.
Je vindt een overzicht van de nationale en internationale tarieven hier.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 388 keer
- Recent bedankt: 1 keer
je kan ook gebruik maken van panter 45
3 maand 50% korting, dus onbeperkt bellen smsen en 4gb data ook te gebruiken in het buitenland zonder kosten (als je go europe activeert)
Na 3 maand ga je zien hoeveel min je effectief verbruikt bij een abo en kunde dan een gepast abo kiezen.
3 maand 50% korting, dus onbeperkt bellen smsen en 4gb data ook te gebruiken in het buitenland zonder kosten (als je go europe activeert)
Na 3 maand ga je zien hoeveel min je effectief verbruikt bij een abo en kunde dan een gepast abo kiezen.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
- proximusboyke
- Elite Poster
manitou nee niet dezelfde snelheden.
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1180 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Snelheden:
https://www.scarlet.be/nl/mobile/netwerk/
Met 4G van Scarlet bereik je downloadsnelheden tot 25 Mbps*.
http://www.proximus.be/nl/id_cb_pxnetwo ... twerk.html
http://opensignal.com/networks/belgi%C3 ... us-dekking
https://www.scarlet.be/nl/mobile/netwerk/
Met 4G van Scarlet bereik je downloadsnelheden tot 25 Mbps*.
http://www.proximus.be/nl/id_cb_pxnetwo ... twerk.html
http://opensignal.com/networks/belgi%C3 ... us-dekking
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 6 keer
geen directe voorstander van Orange en dit netwerkproximusboyke schreef:je kan ook gebruik maken van panter 45
- proximusboyke
- Elite Poster
tja ieder zijn ding, ik ben nu al jaren de netwerken aan het testen, en moet zeggen ook al doe ik het niet graag orange is het beste netwerk.
Maar ieder zijn voorkeur.
Scarlet is een goede optie, lagere snelheden
Maar ieder zijn voorkeur.
Scarlet is een goede optie, lagere snelheden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Die limitering van 25 Mb/s had je vroeger ook bij de goedkopere abonnementen van Proximus zelf. Tegenwoordig is dat opgetrokken zie ik:
Verstuurd vanaf mijn Xperia-smartphone met Tapatalk
Bij Generation Connect met automatische herlaadbeurt krijg je normaal gezien wel bij elke herlaadbeurt 10 MB om te surfen in 28 Europese landen, onbeperkt geldig en cummuleerbaar tot 100 MB. Denk héél goed na voor je overschakelt, want er is geen weg meer terug! Een ander voordeel van een herlaadkaart is dat alles van je belkrediet wordt afgehouden: oproepen naar speciale nummers (070, 078, 0900, etc.), oproepen en berichten naar het buitenland, premium SMS, MMS, roamingkosten, aankopen via Google Play, SMS-tickets van De Lijn, etc. Bij een abonnement wordt dit allemaal apart gefactureerd!4G netwerk: Alle klanten genieten van een 4G- snelheid tot 50 Mbps. Klanten met een tariefplan Generation Connect, Proximus Smart+ 45 of hoger, Bizz Smart XL40 of hoger, Intense, Europe of de tariefplannen Mobile Internet (Comfort, Favorite, Favorite for iPad en Pro) genieten van een ultrasnelle verbinding tot 129 Mbps.
4G+ netwerk: Sinds 30 oktober 2015 kunnen alle mobiele Proximus-klanten met een 4G+ compatibel toestel genieten van de voordelen van 4G+ in 20 belangrijke steden en aan de Belgische kust (Brussel & de Brusselse Rand, Gent, Antwerpen, Leuven, Namen, Luik, Charleroi, Hasselt, Brugge, Kortrijk, Aalst, Sint-Niklaas, Mechelen, Waver, Waterloo, Halle, Genk, Louvain-la-Neuve, La Louvière, Bergen). Klanten met een tariefplan Generation Connect, Proximus Smart+ 45 of hoger, Bizz Smart XL40 of hoger, Intense, Europe of de tariefplannen Mobile Internet (Comfort, Favorite, Favorite for iPad en Pro) genieten van een ultrasnelle verbinding tot 225 Mbps.
Verstuurd vanaf mijn Xperia-smartphone met Tapatalk
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 6 keer
6 eurocent per MB is eigenlijk ook niet goedkoop want is ook 6 euro voor 100MB of 60 euro voor 1GB. Dan ben in nog beter af met een data prepaid kaart van een provider uit het EU land zelf volgens mij. Het Scarlet tarief blijft anderzijds wel interessant voor data roaming.
- proximusboyke
- Elite Poster
manitou uit nieuwgierigheid, waarom geen voorstander van orange.
bv iom is hier enorm populair op het forum en hoor maar weinig klachten.
Uw generation kan je ook houden icm met voip
Dan bel je bvb aan 0.010€ of nog lager.
bv iom is hier enorm populair op het forum en hoor maar weinig klachten.
Uw generation kan je ook houden icm met voip
Dan bel je bvb aan 0.010€ of nog lager.